Mikähän puhelu tämä oli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Minulla soi puhelin. Näytössä näkyi vain "Puhelu" . En uskaltanut vastata... Ilman numeroa jos joku soittaa lukee "Tuntematon numero" . Nokian puhelin kyseessä, jos sillä nyt jotain väliä on...

Vastaamattomissa lukee nyt (ei numeroa ) kun taas ilman numeroa soitettu näkyisi Tuntematon numero... :|

Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:

Mulla näkyi samalla tavalla pari viikkoa sitten, ja jos olisi ollut poliisi, olisi varmaankin soittanut uudestaan. Ja joskus kun on poliisi soittanut, on näkynyt numero.

En tiedä mikä ero on "Tuntemattomalla numerolla" ja "Puhelulla". Vaikuttaako siihen jotenkin se, että onko soittajan numero täysin salainen vai onko hän itse määrittänyt puhelimestaan, että näkyykö numero sillä hetkellä?

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Ulkomailta tulevissa lukee noin jos on tuntematon numero.

Ja joskus vaikka olisi puhelimeen tallennettu numerokin.

Silloin on sama numero tallennettu kahdella eri nimellä.

No siinäkin tapauksessa minulla on näkynyt Tuntematon numero eikä puhelu... Kun on noinkin joskus käynyt

Joidenkin yritysten salatut numerot näkyvät noin. En tiedä mikä logiikka siinä on, mutta kyllä mä oon aina vastannut, oli sitten puhelu, tuntematon tai numero. Koskaan ei oo ulkomailta soitettu, tietääkseni. Yleensä jotain puhelinmyyjiä.

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Joidenkin yritysten salatut numerot näkyvät noin. En tiedä mikä logiikka siinä on, mutta kyllä mä oon aina vastannut, oli sitten puhelu, tuntematon tai numero. Koskaan ei oo ulkomailta soitettu, tietääkseni. Yleensä jotain puhelinmyyjiä.

Mäkin ajattelin että varmaan puhelinmyyjä. Vastaan kyllä aina kun pääsen puhelimeen, mutta ärsyttää kun nuo "Puhelut" tulevat yleensä juuri silloin kun en voi vastata, eikä sitten voi soittaa takaisinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Katso, onko kaveri päässyt kännykällesi ja muuttanut nimensä puhelinmuistioon Puheluksi.
Minun puhelimeni muistiossa on mm. Joku Järjestö, Lehtimyyjä, Lehtimyyjä2 ja Joku Kauppias. Vain Lehtimyyjä2 on soittanut toiseen kertaan :D

Katso, onko kaveri päässyt kännykällesi ja muuttanut nimensä puhelinmuistioon Puheluksi.
Minun puhelimeni muistiossa on mm. Joku Järjestö, Lehtimyyjä, Lehtimyyjä2 ja Joku Kauppias. Vain Lehtimyyjä2 on soittanut toiseen kertaan :D

Mullakin löytyy muutama eri lehtimyyjä, pari on soittanut useampaan otteeseen mutta noin on kätevä kun voi painaa suoraan punasta luuria kun puhelin soi. Ymmärtävät aika pian :)

missä on sit lehtimyyjä1? miks numerointi alkaa kakkosesta? voihan pelkkä lehtimyyjä olla nolla, sit 1 ja 2...

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
missä on sit lehtimyyjä1? miks numerointi alkaa kakkosesta? voihan pelkkä lehtimyyjä olla nolla, sit 1 ja 2...
Kiireesti vaan tallensin jollain nimellä, minulla ei ole nimikkölehtimyyjää, jonka numeron olisin huolellisesti tallentanut hienosti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mulle soitti pari päivää sitten "puhelu"... myi jotain palvelua, jossa yhteen numeroon soittaessa sais kaikki kortit suljettua, jos lompakko katoaisi.
Sitä olisin viime yönä unessani tarvinut, kun hukkasin lompakkoni kapakkareissulla, epäilin jopa varastetuksi. :D

Mulle tuli kans eilen ihan samalla tavalla, ja tänään viesti enkuksi numerosta 99599 jossa mainostettiin "very cheap international calls"! Ja tää on prepaid numero jota en oo ees mihinkään muualle ku perheenjäsenille antanu... Outoo.

Yhteistyössä