A
apua!
Vieras
mulla on menossa noin rv 6, ja heräsin äsken siihen että oli tosi kuuma ja oksetti. Samalla kuitenkin nukutti niin paljon, että odotin makuulla noin 10 min että se menis ohi. ei mennyt, joten nousin ja heti helpotti vähän. Söin yhden leivän, vaikken usko et se olis johtunut nälästä, kun olen syönyt tänään hyvin. mulla on myös jo yksi lapsi, eikä sitä odottaessa ollut mitään tällaista.
Sit yritin mennä uudestaan nukkumaan, mutta heti kun menin makuulleen niin alkoi oksettaa niin paljon että piti heti nousta. ja sit taas helpotti. mistähän tämä vois johtua? nytkin oksettaa vähän, muttei niin paljon kuin makuullaan. pelottaa, kun mulla oli ennen tätä yksi keskenmeno (joka ei tosin tuntunut yhtään miltään).
Sit yritin mennä uudestaan nukkumaan, mutta heti kun menin makuulleen niin alkoi oksettaa niin paljon että piti heti nousta. ja sit taas helpotti. mistähän tämä vois johtua? nytkin oksettaa vähän, muttei niin paljon kuin makuullaan. pelottaa, kun mulla oli ennen tätä yksi keskenmeno (joka ei tosin tuntunut yhtään miltään).