huono olo, mitä hittoa tää on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
menin eilen nukkumaan joskus klo 20.30 kun oli niin hutera olo, yöllä heräsin siihen että oksettaa, mie haki mulle viilin ja mehua ja olo koheni.. nyt sitten taas aamusta kun heräsin niin oli todella heikko ja huono olo, oksetti mutta enpä mä mitään oksennusta saanut aikaseks.. yökkiminen helpotti ja pystyin syömään aamupuuron.
mutta nyt on taas huono-olo..
voiko oikeasti mahahappolääkkeistä tulla tälläsiä sivuoireita, vai onkohan mulla joku ongelma verensokerin tai jonkun kanssa :/
aamukahviakaan en oo uskaltanut juoda kun olo on tällänen

raskaana en ole, mutta olen syönyt nyt 3 päivää somac 40mg lääkkeitä
on mulla kyllä siis aiemminkin ollut syömättömyydestä johtuvia heikotuksia, siis sellaista että en kykene enää edes syömään, kaikki tulee pihalle ja meinaan nukahtaa pystyyn, sitten kun saan jotain pikkasen edes pysymään sisällä ja nukun hetken niin olo kohenee.
jos nousen seisomaan nopeasti niin pyörryttää mutta tällänen huono-olo vaikka olen syönyt ihan normaalisti on tosi omituista

kun nyt johonkin vaivaan syöt tota somacia niin onko sulla refluksintauti? refluksintautihan just aiheuttaa esim.mulle aamupahoinvointia kun nesteet n ousevat yöllä ylös.Syön kyllä lääkettä päivittäin mutta silti välillä on pahoinvointia ja se vaan kuuluu tähän tautiin.Ja eihän toi kolmen päivän kuuri vielä ole auttanut jos sulla siellä mahassa jotain häikkää on.mulla kun oireet alkoivat niin oksensin aamuisin jo verta ja tähystyksessä sitten se löysä mahaportti löydettiin.ja kesti ainakin kuukauden ennen kuin lääkkeet alko tepsiin.

Yhteistyössä