Kauanko auringonpistos voi kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Olin keskiviikkona lintsillä, ja oltiin jo jokunen tunti siellä pörrätty laitteissa, kun mulle sit tuli ihan kauheen huono olo yhden pyörrytyslaitteen jälkeen. Oksetti, huimas, oli kuuma. Mua alko pyörryttääkki, meinasin tukehtuu kuumuuteen ja vähän väliä meinas lentää laatta.
No, sit pari tuntia siinä meni, kun kylmällä sivelin itteeni, join jne, ja olo helpotti, ei menny kokonaan pois mutta pystyin jo selviimään. Mun iho meni välillä kananlihalle, välillä taas oli tuskasen kuuma.
Torstaina ku heräsin, oli olo ku krapulaisella, vaikka alkoa en oo ottanu aikoihin. Ja koko päivä muutenkin mulla oli huono, huimas ja oli kuuma...
Eilen ei kärsiny ulos mennä, tänäänkin viel on heikko olo ollu, kun oon ulkona piipahtanu. Pikkasenki kuumempi aalto ku tulee niin alkaa huimaa ja oksettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Oliko pääsärkyä ? Olen kuvitellut, että auringonpistokseen liittyy aina päänsärky.

Ei ollu just silloin, hutera olo vaan, ja jotenki tuntu et pää on kauheen ahdas...
Lueskelin tos netistäkin, et oishan se kai voinu olla lämpöuupumistakin, kai...

Alkuperäinen kirjoittaja Mokkula:
Mulla on tällä hetkellä auringonpistos. KUinka auan se kestää? Tuli eilen ja vieläki on pääkipee..

Mutta auringonpistos kestää ylesimmiten vain muutaman tunnin.. Tietty jokainen olemme erilainen ja reagoimm eerilailla..

Meillä nyt on lapset joko 3 tunnissa ohimenevässä mahataudissa.. eivät oo ees kauheen kipeitä siitä ollut..Muutaman kerran avin oksentanut. Tai sitten ovat saaneet auringonspistoksen.

Yhteistyössä