Mikähän mulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Yöllä heräsin ja oli huimaava olo. Jatkoin kuitenkin unia vielä. SItten aamuyöstä herään uudelleen supisteluun (ihan harjoitussupistuksia, sellaista kiristelyä) ja huimaukseen. Huimasi tosiaan ihan sängyssä maatenkin. Nousin ylös ja saman tein tuntui että yrppä lentää. Sappinesteitä oksensin. Kurkku karhea ja nenä vuotaa, vähän ehkä yskittää. Koko päivän huimannut ja ollut heikko olo, tehnyt pahaa jne. Ei kuumetta. Raskaana olen viikolla 19+. Viimeksi tehnyt pahaa joskus yli kuukausi sitten. Vieläköhän on raskaudesta johtuvaa vai onkohan tauti iskenyt?

[QUOTE="vieras";26488424]Millä ensimmäisellä oksennuskerralla voi oksentaa sappinestettä? Syö ja juo paremmin, niin ei huimaakaan.[/QUOTE]

Siis aamulla yön jälkeen, kun en ollut vielä syönyt!

[QUOTE="a p";26488439]Siis aamulla yön jälkeen, kun en ollut vielä syönyt![/QUOTE]

Kyllä siinäkin vaiheessa vatsassa jotain normaalisti on, aamuyöllä oksutaudit meillä yleensä alkaa eikä totisesti ole sappinestettä ensimmäinen kuorma.

[QUOTE="vieras";26488505]Kyllä siinäkin vaiheessa vatsassa jotain normaalisti on, aamuyöllä oksutaudit meillä yleensä alkaa eikä totisesti ole sappinestettä ensimmäinen kuorma.[/QUOTE]

Kyllä mä ainakin alkuraskaudessa oksensin aamuisin aina pelkkiä sappinesteitä. Tai siis sitä kitkerää keltaista vaahtoa. Ei mulla enää aamulla mitään mahassa ole. Jos siis esim. klo 20 syön iltapalan ja oksennan klo 5, niin ei oikein voikaan olla enää mitään. Eilenkin söin tukevan iltapalan siinä 20.30.

Nostan vielä, että voisiko tälläinen flunssa/vatsatauti aiheuttaa supisteluja ja pitääkö huolestua? Kun koko päivän on nyt noita kivuttomia kiristelyjä ollut.