Mikähän mulla on, ahistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on kaikenlaisia pelkoja ja huolia. Asia kuin asia käy aiheeksi. Aika ajoin jokin asia valtaa mielen ja ajatukset pyörii vain siinä. Arki on hankalaa ja vaikea keskittyä kun senhetkinen pelko tunkee mieleen. Millon se on murtovarkaat, tulipalot, syöpä, lapseni mahd. sairastuminen, verenpaine..näitä riittää. Tuntuu, että menetän ihan suhteellisuudentajun pelkoon ja se saa outoja piirteitä. Mieheni on huolissaan. Minulla on elämässä kaikki ihan hyvin, mutta otan joka asiasta murhetta. Tämä vie ilon elämästä ja kuluttaa kauheasti energiaa. Itkettää ja masentaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
..Onko sinulla syytä tuntea noin.
sulla perhe ja kaikki varmaan hyvin joten ihan turhaan huolit mitään tuollaisia.

No tavallaan ei, mutta huolet saavt vallan mielessä ja en pääse irti nistä. Saatan vaikka alkaa miettiä nukunko tarpeeksi ja siitä alkaa kierre, alan kuvitella sairauksia mitä unenpuute aiheuttaa ja nappaan lehdistä kaikki jutut..Ei minulla varmaan sen enempää syytä ole murehtia kuin jollain toisellakaan olisi, mutta en voi tälle oikein mitään. Vaikka kuinka yritän.

Yhteistyössä