Mikähän mua vaivaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helinä

Vieras
Mua yököttää välillä tuntuu että oksennus tulee mut se ei tuu silti,huimaa välillä aika paljon ja meinasin jo pyörtyä lattialle kun sohvalta normaalisti nousin,välillä mua ei kuvota niin paljoa mut heti kun join kahvia kupillisen niin samantien alkoi oksettaan ja sitä ennen oli hyvä olo,en oikeen oo syönyt mitään muuta kuin jogurttia ja leipää kun ei maistu oikein mikään,pisteliviä pieniä kipuja kohdun alapuolella aina välillä kävellessä tai istuessa raskaus testiä en oo tehnyt,mutta en oikein tiedä olisinko raskaana kun mulla tuli vähän verta viikko sitten suurinpiirtein??

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Raskautta veikkaisin. Tuo vuoto ei ole välttämättä merkki siitä, ettet olisi raskaana. Ei muuta kuin testin ostoon. Ja toivon mukaan plussaa (jos olisi toivottu)

Kuinkahan alussa tuo voisi olla suurinpiirtein on mulla paino noussut 5kg vaikka oon tosi laiha ja ite oon ihmetellyt miten paino nousee vaikka en oo syönyt juuri mitään tai jounut hirveesti vettä jne.??
Joskus ollut rakaana mutta sain keskenmenon 2vuotta sitten ja raskaus oli alussa silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja helinä:
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Raskautta veikkaisin. Tuo vuoto ei ole välttämättä merkki siitä, ettet olisi raskaana. Ei muuta kuin testin ostoon. Ja toivon mukaan plussaa (jos olisi toivottu)

Kuinkahan alussa tuo voisi olla suurinpiirtein on mulla paino noussut 5kg vaikka oon tosi laiha ja ite oon ihmetellyt miten paino nousee vaikka en oo syönyt juuri mitään tai jounut hirveesti vettä jne.??
Joskus ollut rakaana mutta sain keskenmenon 2vuotta sitten ja raskaus oli alussa silloin.

Voi kuule tuohon mie en osaa vastata :). Ei muuta kun teet testin, niin selviää ainakin onko se raskaus. Oireet kovasti viittaa siihen. Mutta voihan se toki olla muutakin.

Ja kuukautisethan saattaa tulla raskautumisen jälkeenkin.

Yhteistyössä