Mikähän ihme tässäkin nyt taas on?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surku"

Vieras
Jos teen jonkun aloituksen, vastauksia saa odottaa vaikka kuinka kauan, tai sitten joku tulee vain kommentoimaan jotain törkeää. Tai sitten palstalaiset alkavat keskustella aloittamassani ketjussa jostain ihan muusta, tai sitten aloittamastani aiheesta, mutta jättävät minun mielipiteeni täysin huomiotta.

Jos taas itse kommentoin jonkun toisen aloittamaan ketjuun, kommenttini, vastaukseni ja mielipiteeni jätetään 90% täysin huomiotta. Tai silloinkin joku vain hyökkää silmille. Olen usein ollut jopa surullinen tästä, kun tuntuu että ap ja muut ketjuun osallistuvat kommentoivat kaikkeen muuhun, mutta ei minun kirjoituksiini. Oli sitten kyse mistä tahansa aiheesta.

En ymmärrä mistä tämäkin johtuu. Tähänkin ketjuun tulee hyvä jos 2 vastausta joissa minut haukutaan jollain tavalla.

[QUOTE="Surku";23347644]Se kai pitäisi alkaa provoilemaan minkä ehtii ja tehdä mahdollisimman suuri numero itsestään. Savanna esim on tehnyt siitä jo lähes taidetta :D[/QUOTE]

siis kuka tää savanna on?
Enkä mä ny tiä sitte siitä provoomisest keskustelupalstalla huomion saamiseks.. eh.. mieluummi mä meen ton rappuu huutaa napakettuja.

Mulla käy aina niin että kun teen aloituksen niin ihan muutama ihminen vastaa mulle ja jos kirjoitan johonkin ketjuun niin mun mielipide haukutaan tai ei huomioida eli aika sama kun sulla :). Mä en jaksa välittää, nää on niin sisäänpain lämpiävää porukkaa täällä että saa varmaan 10 vuotta tehdä aloituksia että saisi suuremman lukijakunnan, ja pitäisi olla tosi mehukkaita aloituksia että kiinnostus heräisi :D. Pääasia et joku vastaa mun kysymyksiin :).

Yhteistyössä