Mikähän exää oikein vaivaa... (mietintää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sydän

Aktiivinen jäsen
03.02.2008
2 060
0
36
Yhdessä ollessamme viiletti kaikki viikonloput muiden naisten perässä ja aina pää täynnä. Arkikaan ei oikein minun kanssani kiinnostanut, vaikka mies oli halunnut lapsen kanssani ja tein kaikki kotityötkin.

Nyt, kun olemme eronneet ja lapsi on ollut isänsä luona ja kun isä tuo lapsen takaisin kotiin, niin voi istua meillä tunnin tai jopa kaksikin! :/
Eikä kyse voi millään olla siitä, että haluaisi lapsensa lähellä olla, koska puoli väkisin ottaa lapsen luokseen joka toinen viikonloppu.

Onko siis kiinnostunut minusta uudelleen vai yrittääkö saada tietoonsa mitä olen tehnyt vapaallani?!

Asioita tuppaa arvostamaan enemmän sen jälkeen kun ne on menettänyht. Ehkä siitä on mukavaa vaan istua sun luona, "turvallista". Siis vähän samalla lailla kun omien vanhempien kuona on käysä. Empä osaa oikein kunnolla selitää.

Vai ehdotteleeko se sulle jotain?

selvästi hän on vain vapautunut ahdistavasta liitosta ja siksi ei ole enää tarvettä liehua koko aika raitillä pää täynnä. nyt ei tartte enää paeta mitään eikä ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Asioita tuppaa arvostamaan enemmän sen jälkeen kun ne on menettänyht. Ehkä siitä on mukavaa vaan istua sun luona, "turvallista". Siis vähän samalla lailla kun omien vanhempien kuona on käysä. Empä osaa oikein kunnolla selitää.

Ei tuo mitään ehdottele. Onneksi! Istuu vaan. Usein sanoo, että lähtivät hiukan aikaisemmin että voi sitten rauhassa istua meille ennen kuin lähtee taas kotiinsa. Minusta outoa. Ja asiana ihan ok, mutta miten ihmeessä se "muuten vaan" voisi istua ja niin kovasti jutella minun kanssani, kun ei tosiaan ole seura yhdessä ollessakaan kelvannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

Ei tuo mitään ehdottele. Onneksi! Istuu vaan. Usein sanoo, että lähtivät hiukan aikaisemmin että voi sitten rauhassa istua meille ennen kuin lähtee taas kotiinsa. Minusta outoa. Ja asiana ihan ok, mutta miten ihmeessä se "muuten vaan" voisi istua ja niin kovasti jutella minun kanssani, kun ei tosiaan ole seura yhdessä ollessakaan kelvannut.

Sitten kun on oikeesti yksin niin kaipaa asioita joita ei aiemmin huomannut edes tarvitsevansa. Nyt voi jutella sun kanssa ilman velvotteita ja kivahan se on voitte siinä samalla jutella muksunkin asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja no aivan:
selvästi hän on vain vapautunut ahdistavasta liitosta ja siksi ei ole enää tarvettä liehua koko aika raitillä pää täynnä. nyt ei tartte enää paeta mitään eikä ketään.

En vaan ymmärrä mitä ahdistavaa liitossa oli miehelle :/ Sai mennä ja tulla miten halusi ja kaikki kotona olevat työt joku muu teki miehen puolesta. Mitään velvotteita ei ollut kotia, minua tai lasta kohtaan.

Kyttää ja koittaa onkia sun omaa elämää tietoonsa. On utelias.
Sun pitäis itkee ja ruikuttaa, olla epätoivoinen, ja sillä olis hyvä mieli?

Monet eksät on tollasia, ihme juttu. Haluavat eroon ja sitten kuitenkin haluavat tietää mitä eksä tekee muitten kanssa, ja onko eksällä ns. omaa elämää jne.

En vaan ymmärrä mitä ahdistavaa liitossa oli miehelle :/ Sai mennä ja tulla miten halusi ja kaikki kotona olevat työt joku muu teki miehen puolesta. Mitään velvotteita ei ollut kotia, minua tai lasta kohtaan.

apua millainen liitto... mutta jokin siinä ei kelvannut jos halus erota.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Kyttää ja koittaa onkia sun omaa elämää tietoonsa. On utelias.
Sun pitäis itkee ja ruikuttaa, olla epätoivoinen, ja sillä olis hyvä mieli?

Monet eksät on tollasia, ihme juttu. Haluavat eroon ja sitten kuitenkin haluavat tietää mitä eksä tekee muitten kanssa, ja onko eksällä ns. omaa elämää jne.

Tätä itsekin mietin. Tekisi mieli kysyä joku kerta, että mitä ihmettä minun elämäni kiinnostaa, kun ei ennenkään kiinnostanut B) En vaan halua ärsyttää exää. Suuttuisi kuitenkin, että miksi tuollaisia kyselen.
Ihmetyttää vain :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

apua millainen liitto... mutta jokin siinä ei kelvannut jos halus erota.

No arvaappa miksi sitä liittoa ei enää ole ;)

Mitä jos et päästä sitä keittiöösi kyttäämään, edes ns rupattelun merkeissä. Tee lapsen vaihto jonnekkin muualle, matkan varrelle.
Katso kuinka käy, jos sitten selviäisi mitä se haluaa?

Mitä jos et päästä sitä keittiöösi kyttäämään, edes ns rupattelun merkeissä. Tee lapsen vaihto jonnekkin muualle, matkan varrelle.

Niin, no se voisi olla... Jotain pakko keksiä, koska en jaksa sitä että se istuskelee meidän kotona pari tuntia lapsen kotiin tuomisen jälkeen ja meidän pitäisi päästä iltatoimiin ja nukkumaan ajoissa.

Joo, eks on eks, ei sen tartte teill'ä enää 'asua'. ite se sieltä pois halusi?

Koitappa keksiä jotakin menoa, ja sopia palautus johonkin lähistölle, mutta ei teille kotiin.

Niin, no se voisi olla... Jotain pakko keksiä, koska en jaksa sitä että se istuskelee meidän kotona pari tuntia lapsen kotiin tuomisen jälkeen ja meidän pitäisi päästä iltatoimiin ja nukkumaan ajoissa.
Otat lapsen pihalla vastaan. Tai sitten vaan sanot ettei nyt kerkee juttelee.

Joo, eks on eks, ei sen tartte teill'ä enää 'asua'. ite se sieltä pois halusi?

Koitappa keksiä jotakin menoa, ja sopia palautus johonkin lähistölle, mutta ei teille kotiin.

Sitä voisi yrittää seuraavalla kerralla. Soitan päivällä että olen itse palautuksen aikoihin tulossa paikasta x ja otan lapsen mukaani matkan varrelta.

Kiitos ideasta! :)