K
kiitos
Vieras
Elikkäs mulla on nyt n.3 viikon ajan ollu niin että herään yöllä siihen että oikea käteni puutuu,nyt menny hiukan pahemmaksi,kyynärpäästä alaspäin sattuu kauheesti,sormissa tuntuu et ei veri kierrä.Herään n.4-5 kertaa yössä tähän,viime yönä oli pakko nousta ihan istumaan ja roikottaa kättä alaspäin,aamulla ranteen ja kyynärpään väli oli niin kipee et en saanu ees kahvipannua nostettua,kaikki piti ttehä vasemmalla kädellä.Päivisin ei tällästä oo,välillä vaan pistelee ranteessa ja sormenpäissä esim moppia heilutellessa/imuroinnissa.
Tää siis alko vähän sen jälkeen ku alotin työt.2,5 pvää viikossa siivoon ja 2,5 pvää pakkaan tuotteita.Kaikki teen tällä oikeella kädellä suurimmaks osaks.
Olisko mahdollistaet joku hermo painaa jossain?Lihas rasittunut vai mitä ihmettä.En nyt kehtaa saikkuukaan hakee ku oon koeajalla.
Auttasko joku voltaren emulgel/mobilat vai mikä?
Kiitos jos joku osaa auttaa.Tää alkaa jo häiritsee,aamulla kauhee väsy ku ei saa nukuttuu kunnolla.
Tää siis alko vähän sen jälkeen ku alotin työt.2,5 pvää viikossa siivoon ja 2,5 pvää pakkaan tuotteita.Kaikki teen tällä oikeella kädellä suurimmaks osaks.
Olisko mahdollistaet joku hermo painaa jossain?Lihas rasittunut vai mitä ihmettä.En nyt kehtaa saikkuukaan hakee ku oon koeajalla.
Auttasko joku voltaren emulgel/mobilat vai mikä?
Kiitos jos joku osaa auttaa.Tää alkaa jo häiritsee,aamulla kauhee väsy ku ei saa nukuttuu kunnolla.