Sangria
oliko se kromì? niitä myydään sellaisia pillereitä, mikä hillitsee makeanhimoa.ootteko kokeilleet?onko auttanut? mulla karmee makeen nälkä koko ajan |O
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Ainut mikä toimii, on jättää ne makeat syömättä! Ennen pitkää niitä ei enää kaipaa. Jos pariki viikkoa jaksaa, niin sitte jaksaa jo pitempäänkin.
ihan varmasti on. se liika sokeri turvottaa ainaki minua ihan samallatavalla ko suolaki.Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:eli turha vissiin hankkii niitä :| hmm.. mikä muu tähän voisi auttaa, vatsa on iltaisin ihan pallo, kun vedän koko ajan jotain sokerista :headwall:
Jätä herkut kauppaan, osta hedelmiä.Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:oliko se kromì? niitä myydään sellaisia pillereitä, mikä hillitsee makeanhimoa.ootteko kokeilleet?onko auttanut? mulla karmee makeen nälkä koko ajan |O
nami noi kuullostaa hyviltä =) ja heti kuola tietysti valuuAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ihan varmasti on. se liika sokeri turvottaa ainaki minua ihan samallatavalla ko suolaki.Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:eli turha vissiin hankkii niitä :| hmm.. mikä muu tähän voisi auttaa, vatsa on iltaisin ihan pallo, kun vedän koko ajan jotain sokerista :headwall:
jos tykkäät ruisleivästä ja valakosipulista niin hinkkaa valakosipulin kynnellä pari kolome ruisleipää ja sivele öljyä kanssa, leikkaa tikuiksi ja paahda uunissa rapeiksi. mussuta niitä. paljon terveellisempää ja se ruisleipäki alakaa maistumaan makialta jossain vaiheessa
mie oon kokkeillu ja toimii. pitäis taas vierottaa ittesä herkuista tuollalailla.
ja mikä parasta: se on terveellistä ja sallittuaAlkuperäinen kirjoittaja Sangria:nami noi kuullostaa hyviltä =) ja heti kuola tietysti valuuAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ihan varmasti on. se liika sokeri turvottaa ainaki minua ihan samallatavalla ko suolaki.Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:eli turha vissiin hankkii niitä :| hmm.. mikä muu tähän voisi auttaa, vatsa on iltaisin ihan pallo, kun vedän koko ajan jotain sokerista :headwall:
jos tykkäät ruisleivästä ja valakosipulista niin hinkkaa valakosipulin kynnellä pari kolome ruisleipää ja sivele öljyä kanssa, leikkaa tikuiksi ja paahda uunissa rapeiksi. mussuta niitä. paljon terveellisempää ja se ruisleipäki alakaa maistumaan makialta jossain vaiheessa
mie oon kokkeillu ja toimii. pitäis taas vierottaa ittesä herkuista tuollalailla.
Et syö niitä!! Kyläile vaikka naapureilla ja kiikuta niille.Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:nytkin miehen kaveri toi laivalta kauheet kasat karkkii, ne kutsuu tuolla kaapissa mua :kieh:
Ookko nää Oulusta?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ihan varmasti on. se liika sokeri turvottaa ainaki minua ihan samallatavalla ko suolaki.Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:eli turha vissiin hankkii niitä :| hmm.. mikä muu tähän voisi auttaa, vatsa on iltaisin ihan pallo, kun vedän koko ajan jotain sokerista :headwall:
tikkareilla vaan tuhoaa hampaansa, kun kokoajan kun sitä imeskelee siitä irtoaa sokeria suuhun...Alkuperäinen kirjoittaja Japajajee:Luitkos eilen, kun kirjoitin mun keksimästä TIKKARIDIEETISTA? Eli tikkareiden avulla saa tyydytettyä pahimman makeanhimon (imeskelee niitä, ei saa purra)! Tikkarit on niin kevyitä, ettei niistä voi saada paljoa kaloreita/sokeria (ellei syö niitä tosi montaa päivässä, ja se ei ole tässä dieetissa tarkoitus).
Itse ainakin olen ihan hirmuinen sokerihiiri ja makeaa tekisi koko ajan mieli, mutta nyt olen tikkareita syömällä saanut pidettyä näppini irti sokereista (karkeista, suklaasta). Syön joka päivä 1-3 tikkaria
Kannattaa kokeilla!
Olen miettinyt myös tuota hammasjuttua ja tullut siihen tulokseen, että tikkareista hampaani saavat huomattavasti vähemmän/lyhyemmän aikaa sokeria kuin jos söisin pussillisen karkkia tms. Huuhtelen myös suuni heti tikkarin syönnin jälkeen vedelläAlkuperäinen kirjoittaja vicy:tikkareilla vaan tuhoaa hampaansa, kun kokoajan kun sitä imeskelee siitä irtoaa sokeria suuhun...Alkuperäinen kirjoittaja Japajajee:Luitkos eilen, kun kirjoitin mun keksimästä TIKKARIDIEETISTA? Eli tikkareiden avulla saa tyydytettyä pahimman makeanhimon (imeskelee niitä, ei saa purra)! Tikkarit on niin kevyitä, ettei niistä voi saada paljoa kaloreita/sokeria (ellei syö niitä tosi montaa päivässä, ja se ei ole tässä dieetissa tarkoitus).
Itse ainakin olen ihan hirmuinen sokerihiiri ja makeaa tekisi koko ajan mieli, mutta nyt olen tikkareita syömällä saanut pidettyä näppini irti sokereista (karkeista, suklaasta). Syön joka päivä 1-3 tikkaria
Kannattaa kokeilla!