Mikäköhän tapaus tämä on,treffipalstalla?

  • Viestiketjun aloittaja Treffit netistä
  • Ensimmäinen viesti
muuan mies
Palsta on täynnä epäluuloisia, paranoidisia ja sairaalloisen mustasukkaisia naisia. Sitten he luulevat, että vika on aina miehessä, kun eivät tajua sitä vikaa itsessään.
Totta. Ja vaikka palstalle sattuisikin nainen joka ei ole paranoidi tai sairaalloisen mustasukkainen, niin hän on silti nainen. Ja sen vuoksi kaikki tulkinnat ja johtopäätökset menevät yleensä lähes poikkeuksetta täysin päin seiniä, varsinkin kun ne perustuvat toisen naisen anonyymillä nettipalstalla tehdyn, jo valmiiksi väritetyn kuvauksen pohjalta.

Parasta viihdettä, toisinaan jopa vähän surullista mutta silti huvittavaa. Jatkakaa.
 
Mulla on salainen numero ja oon silti aivan ihana ja todellinen. Ja juuri siksi voisin harkita hankkivani prepaidin, jos nettitreffailisin, että tämä numero pysyisikin salaisena.
Mulla on prepaid ja se on niin salainen, että edes operaattori ei tiedä henkilöllisyyttäni.

Jos harrastaisin nettideittailua, niin hankkisin tarkoitukseen toisen prepaidin ja avaisin anonyymin sähköpostin.

Kas kun nettideittailussa on ymmärtääkseni naisten markkinat, olkoonkin, että varmasti tulee aikamoinen määrä yhteydenottoja kaiken maailman läähättäjiltä, mut jos miehen ilmoitus poikii yhteydenottoja, niin todennäköisyys on aika suuri, et kyseessä on "LjudmilaPilu100". Enkä ainakaan mä halua rikostutkinnan yhteydessä yhteystietojeni löytyvän sutenöörin sähköposteista.

Maanviljelijöistä muuten aika suuri prosentti on poikamiehiä. Eivätkä ihan tosta vaan pääse livahtamaan treffeille. Täysin ymmärrän jos tahtoo jutella ensin paljonkin.
 
hmph
Mä kirjoittelin nettitreffeillä miehen kanssa, jonka kuvaa en ollut nähnyt. Kirjoittelin todella pitkäänkin, ennenkuin pyysin kuvaa. Ja mulla ei ollut syynä se, ettenkö olisi ollut hänestä kiinnostunut, vaan se, että halusin pitää jännitystä yllä. Pidin todella paljon hänen sisimmästään, siitä millainen kuva hänestä viestien perusteella välittyi, enkä halunnut pilata sitä valokuvan näkemisellä. Noh, lopulta pyysin sitten kuvaakin, enkä joutunut pettymään :)

Mutta olen samaa mieltä siitä, että ap vaikuttaa todella vainoharhaiselta. Sun varmasti kannattais unohtaa nettideittailu kokonaan.
 
"tota noin"
Jos on maanviljelijä niin voi olla niinkin, että vanhemmat on vielä samassa taloudessa/ työssä mukana. Ehkä siksi pyysi ensin tekstaamaan ettei tarvitse äidin tai isän kuullen treffejä sopia :)
 

Yhteistyössä