Mikähän vialla?

Mii
Heippa kaikille!
Nyt olisi hyvät neuvot ja kokemukset tarpeen..Minulla on 4kuinen poika ja raskausaikana tuli kiloja 24. Imetystä kesti kuukauden päivät. Nyt olen viimeiset pari kuukautta vaunuillut lähes joka päivä, käyn kuntosalilla, syön terveellisesti ja sallin itselleni herkut kerran viikossa (muutamia repsahduksia lukuunottamatta) mutta paino ei vain tipu!! Alan olla ymmälläni ja turhautunutkin! Missähän voisi olla vika? Pilsuja söin pari kuukautta, mutta lopetin ne vasta, kun eivät sopineet mulle lainkaan. Olisi mukavaa kuulla muiden kokemuksia.
 
pojat02ja04jaäippä
mulla nuorimmainen kans 4kk .. vaunuilaan iso lenkki joka(n10km) päivä ja esikoisen kaa sitten jokapäivä vielä kierreteen pieni lenkki, sen verra mitä nyt poika jaksaa reippailla, sitte vielä päätteeksi puistoilee.
syönyt olen suht terveellisesti(välillä illalla karkkeja maistellut yhen kaks)
kromia napsittu! ja jumpattu aikas lailla 3x viikko
mutta ei niin ei paino laske!!!
tätä harrastettu semmoinen 3kk suurinpiirtein.
kai se on johonkin väliin vielä mahutettava taas salikäynnit.
itelläni noist kahesta on jäänyt n. 15kiloo mitkä pitäs pois saada.
kun pituutta on vain 166 ja painoa 74kiloa :kieh:

 
leppis74
Minulle nousi mieleen et kuinka paljon syöt?

Joka päivä on syötävä pieniä annoksia monesti, ei yhtä isoo kerralla. Ja sit laatu myös. Jos syö liian vähän elimistö alkaa kerää rasvaa ja elää säästöliekillä jolloin painonpudotusta ei tapahdu. Ja liikkuntaa kun harrastaa elimistö todellakin vaati jotain polttoainetta.

Kun muuten en asiasta tiedä en osaa antaa suurempia ohjeitakaan, ja mikä minä olen sanomaankaan. mutta kantsii katsoa lautaselleen ja pitää esim ruokapäiväkirjaa. Se usein tuo vastauksia ja on armoton jos vaan olet rehellinen ja kirjaat kaiken ulös. Terveellisestikin voi syödä hullusti.

Jaksamista ja jatka vaan liikuntaa. Olet kuitenkin jo oikealla tiellä!
 
petu
Oletteko miettineet että mistä tulee piilorasvaa.
Esim. mikä levite leivän päällä, Juusto---->kevyt juusto, itse vaihdoin juuson kevytsulatejuustoon, maitotuotteet, vähärasvainenkinkku vai makkara, ruisleipä vai vaalea leipä, ruisleipä pitää nälkää pitempää ( painonvartioden pisteiden mukaan sämpylä on 3p ja ruisleipä siivu 1p)
Tosin itselle ei ruisleipä sopinut (pojan vatsa ei kestänyt) koko imetyksen aikana, eli vuosi piti olla ilman ruista.. Oli kyl kova paikka...


ZSEMIÄ!


VINKKI: Itse syön aamupalaksi nykyään ainoastaan vaasan ruisleipää 2 siivua väliin minilättää, sulatejuustosiivu, kurkkua, ohuenohutta kinkkua. Aivan älyttömän hyvää ja terveellistä, sitten vain vettä päälle tai teetä/kahvia.
 
Mii
Kiitos paljon kaikille vastanneille! Oli paljon apua, ja tieto siitä etten yksin tappele kiloja vastaan, auttaa jaksamaan ja tsemppaamaan! Tuo ruokapäiväkirja mainio idea, ryhdyn siihen heti!!
 

Yhteistyössä