Mikähän vatsakipu 10-vuotiaalla?

Toissailtana valitti että vasemmalla puolella paikka johon koskee, eilen illalla sama kohta ja sitten istui vessassa pitkään. Aattelin että ummetusta, mutta tänään taas sama juttu, vasemmalle "pistää" ja sattuu, ilman mitään vatsatautioireita.
Mistähän kipu johtuu?

Ja tietty lääkäriin mennään jos jatkuu, mut tyttö ihan normaalisti pystyy elellä noinkin näköjään, et ei kai mitään suunnatonta kipua ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisko olla kyseessä jo ovulaatio?
En kyllä uskois, itse kärsin oviskivuista(lamaannuttavista) ja se kestää max.pari tuntia, ei suinkaan päiväkausia. Ja tyttö kyllä edelleen TYTTÖ, ei ole menkkoja eikä murrosiän merkkejä sinänsä.
jeps.. itelä alko menkat 11v:ä ni siks kait tuli ekana mieleen.. mut jos jatkuu ni toki lääkäriin!
 
voip olla
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisko olla kyseessä jo ovulaatio?
En kyllä uskois, itse kärsin oviskivuista(lamaannuttavista) ja se kestää max.pari tuntia, ei suinkaan päiväkausia. Ja tyttö kyllä edelleen TYTTÖ, ei ole menkkoja eikä murrosiän merkkejä sinänsä.
Mulla oli maailman kauhein menkkakipu just sillon kun mulla oli menkat alkamassa! Enkä raukka edes tajunnut mistä se johtui, söin vaan kun ajattelin että jos se on nälkä. Sen jälkeen ei sellaisia kipuja ole ollut, huh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja voip olla:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisko olla kyseessä jo ovulaatio?
En kyllä uskois, itse kärsin oviskivuista(lamaannuttavista) ja se kestää max.pari tuntia, ei suinkaan päiväkausia. Ja tyttö kyllä edelleen TYTTÖ, ei ole menkkoja eikä murrosiän merkkejä sinänsä.
Mulla oli maailman kauhein menkkakipu just sillon kun mulla oli menkat alkamassa! Enkä raukka edes tajunnut mistä se johtui, söin vaan kun ajattelin että jos se on nälkä. Sen jälkeen ei sellaisia kipuja ole ollut, huh!
Hmm..voih kun ei se riesa alkais näin varhain, mut eiköhän selvitä vaikka alkaiskin,olis ainakin luonnollinen syy kipuun, eikä mikään pahempi :/
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Missä vaiheessa kiertoa itse olet? Kivut voivat alkaa paljon ennen kuin varsinaiset kuukautiset alkavat. Mun 10 -vuotias oiereilee kuten minä, mun kierron tahtiin.
Miten MUN kierto tähän liittyy? :whistle:
Siinä mielessä liittyy että usein naisten kierto nyt vaan menee samaan tahtiin, varsinkin jos asutaan saman katon alla. Jopa työpaikoilla akoilla on menkat samoihin aikoihin.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Missä vaiheessa kiertoa itse olet? Kivut voivat alkaa paljon ennen kuin varsinaiset kuukautiset alkavat. Mun 10 -vuotias oiereilee kuten minä, mun kierron tahtiin.
Heh, juuri menkat mulla loppumaisillaan..et ei sitäkään :D
Mut on siis kuitenkin otolliset ajat oireilla, jos tälle linjalle mennään. Tämähän nyt oli vaan yksi ajatus monesta. Ei tarviikaan ottaa tosissaan.
 

Yhteistyössä