Mikähän h****tti tota yhtäkin ukkoa vaivaa? :O:O

Kun nähdään ns kaksin, niin mies on oikea lörppä, avulias ja puhelias ja noin, mutta kun miehen rouva on paikalla niin mies ei edes moikkaa :eek: :eek: :eek:

Olishan se kiva jutella vaikka molempien kanssa kun ollaan tekemisissä jonkun verran, mutta sillon ei olla edes tuntevinaan.

Aika erikoista. Ja turha alotus mutta ei maha minkään.

mustis
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Jospa nainen on mustasukkainen..joskus olen vastaavaan törmännyt itsekin.
mulla kans oli sama tilanne entisessä taloyhtiössä. Mies ei uskaltanut katsoakkaan mua päin jos vaimo oli läsnä. Ja usein kuului ulos asti ku vaimo hiukan "keskusteli" miehelleen (olivat siis sisällä).

Alkuperäinen kirjoittaja mustis:
mulla kans oli sama tilanne entisessä taloyhtiössä. Mies ei uskaltanut katsoakkaan mua päin jos vaimo oli läsnä. Ja usein kuului ulos asti ku vaimo hiukan "keskusteli" miehelleen (olivat siis sisällä).
No mutta muikkelilla ei ole mitään syytä olla mustis ukkelista tässä tapauksessa.

Mitä sä kuulit? Puhuivat sustako? :D

mustis
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No mutta muikkelilla ei ole mitään syytä olla mustis ukkelista tässä tapauksessa.

siis useinhan niin on, että syytä mustasukkaisuuteen ei oikeesti ole, mutta jos ihminen on sen luotoinen, niin syyhän löytyy ihan mistä vaan. En muista kuulinko mitään keskustelusta, aivan sama, huutoa ainakin kantautui ulos asti ja en jäänyt kuuntelemaan - kävelin vain ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

No ei se siitäkään aina riipu onko syytä vaiko eikö...jos se mustasukkaisuus on siellä miehen vaimokkeen päässä, ainoastaan. Ja se laskee miehensä katseita ja sanoja ja antaa sitten kotona paukkua...?
No mut siis eihän tää oo ainoa vaihtis..

mulle on kans käyny noin ed asuinpaikas. mies jutteli paljon kun ei vaimo paikalla. ja puheenaihe oli siis yleensä lapset tms. normaali neutraali aihe. Kun vaimo paikalla, ainut aihe oli suunnilleen "mennään kotiin" tms. selkis myöhemmin että tosi mustis vaimo. eikä taatusti syytä.

Joko se vaimo on mustis ja mies ei jaksa alottaa aina riitaa
tai sit mies on ihastunu ja pelkää vaimolleen narahtavansa asiasta
tai mies jotenkin kuvittelee vaimon mustasukkaseks ja koittaa olla vaimolleen mieliks
tai mies luulee sun olevan kiinnostunut eikä halua ns. vastata sun kiinnostukseen vaimon nähden.

j
Siis joo, todennäköisesti nainen on mustis. Mun paras ystävä ja eräänlainen sielunkumppani on miespuolinen. Olin 15-vuotias, kun tavattiin ja siitä se ystävyys lähti. Kerroimme kaikki asiat toisillemme ja pystyimme puhumaan mistä tahansa. Meillä oli välimatkaa sellaiset 200km, mutta nähtiin kuitenkin aina muutaman kerran vuodessa pitempi aika kerrallaan ja puhelin oli myös kovassa käytössä.

Sitten siinä vuosien kuluttua, kun olin 22-vuotias, ystäväni tuli tyttöystävänsä kanssa minun ja mieheni häihin. Siinä häävastaanottokättelyssä (tai mikä lie?) tää mun paras ystävä sit halasi mua. Tyttöystävä veti kilarit ja mökötti koko illan. :eek: Ja siitä lähtien (viimeiset 10 vuotta) tää kaveri on soittanut aina töistään ne pari kertaa vuodessa, kun puhelimessa kuulumisia vaihdellaan. Mä en viitti edes koittaa soittaa tuolle ystävälleni, etten saisi aikaan mitään vuosisadan perheriitaa, koska siihen ei kerta kaikkiaan olisi mitään syytä. Mutta joo, joskus tää tilanne pistää sydämessä, vaikka olenkin hyväksynyt asiantilan jo vuosia sitten.

Yhteistyössä