Mikä vituttaa eniten?

  • Viestiketjun aloittaja "Kiukkuinen"
  • Ensimmäinen viesti
"pettynyt"
Tällä hetkellä eniten vituttaa lasteni isä, joka tuli hirvipeijaisten jälkeen baarin kautta kotiin sellaisessa kunnossa, ettei edes takkia saanut päältään vaan sammui eteiseen. Tuolla se nyt makaa krapulaisena työhuoneessa. Että hyvää isänpäivää vain. Taidan ottaa kohta lapset mukaan ja lähteä katsomaan isää, joka on kiinnostunut lapsistaan - eli omaani.
 
Kiukkuinen (ap)
Kiitos paljoista kommenteista. Yön jälkeen olen ajatellut, että miten saisin ohjelmoitua aivoni sellaiseen tilaan, että en enää välitä siitä, että ei tule näitä kehukommentteja minulle. Kun en mieti rumuuttani, lihavuuttani ja sitä että kukaan ei koskaan kehu minua niin olen oikeastaan todella tyytyväinen elämääni. Tässä asiassa on vaikeinta siivuuttaa toisille suunnatut kehukommentit (kun työpaikan miehet kehuvat niitä kaunottaria ja ylistävät heitä). Pitäisi ymmärtää, että nuo kehut eivät ole mitenkään minulta pois, koska ne eivät ole koskaan olleet minulle tulossakaan.
Oletteko te kateellisia kun kuuntelette muiden saamia kehuja? Mitenkäs baareissa, miltä muista tuntuu pikkujouluporukassa kun muita työkavereita tulee miehet jututtamaan ja itse on yksi niistä seinäruusuista ja saa istua yksin? Onko muut nelikymppiset jo päässeet tämän huomionkipeyden yli?
 
"susu"
oon 42 ja saan huomiota edelleen, melkein missä vaan. se ei myöskään ole aina mukavaa, se vaivaannuttaa. sinulle ap. neuvoksi, että jos koet että on pari kiloa ylimääräistä, karista ne. se ei ole ylivoimaista, siihen riittää tahto. käy vaatekaappi läpi, kysy kavereilta pukeutumisneuvoja, lue muotilehtiä ja vinkkejä siitä mikä pukeutumistyyli sopii millekin vartalolle. mene HYVÄLLE kampaajalle ja anna vapaat kädet. Käy KUNNON meikkaajalla kuka näyttää kuinka meikkaat sinulle sopivasti arkeen ja juhlaan. kävele, istu ryhdissä, älä kiroile kuin rekkamies... tässä nyt alkuun pari vinkkiä parempaan huomioon ;D
 
"susu"
[QUOTE="susu";30414565]oon 42 ja saan huomiota edelleen, melkein missä vaan. se ei myöskään ole aina mukavaa, se vaivaannuttaa. sinulle ap. neuvoksi, että jos koet että on pari kiloa ylimääräistä, karista ne. se ei ole ylivoimaista, siihen riittää tahto. käy vaatekaappi läpi, kysy kavereilta pukeutumisneuvoja, lue muotilehtiä ja vinkkejä siitä mikä pukeutumistyyli sopii millekin vartalolle. mene HYVÄLLE kampaajalle ja anna vapaat kädet. Käy KUNNON meikkaajalla kuka näyttää kuinka meikkaat sinulle sopivasti arkeen ja juhlaan. kävele, istu ryhdissä, älä kiroile kuin rekkamies... tässä nyt alkuun pari vinkkiä parempaan huomioon ;D[/QUOTE]
TÄRKEIN meinas unohtua: HYMYILE! Aina ja kaikille!
 
Kiukkuinen (ap)
[QUOTE="susu";30414572]TÄRKEIN meinas unohtua: HYMYILE! Aina ja kaikille![/QUOTE]

Siis minä teen tällä hetkellä kaikkeni ulkonäön suhteen: pyrin syömään niin terveellisesti kuin mahdollista (teen istumatyötä puhelimessa päivät pitkät eli en saa siellä mitään liikuntaa), liikun aina kuin mahdollista, käyn hyvillä kampaajilla, meikkaan nätisti, uudet vaatteet mitä hankin saavat aina kehuja, hymyilen, olen iloinen ja kohtelias kaikille...... ja kun saan kehuja niin ne ovat aina (hienot vaatteet, hieno tukka jos oon käyny parturilla, nuorekas, hauska, iloinen). Toisilleen samat työkaverit (ja miehet töissä) sanovat, että ovat kauniita, seksikkäitä, upeita, herkkuja yms yms. Minulle työpaikan miehet voivat sanoa, että joku työprojekti tuli hyvin hoidetuksi. Jos yritän nätisti hymyillä heille niin ehkä kysyvät, että mitäs sinä, oliko jotain asiaa.... (ihan ystävällisesti tosin, mutta ei mitään vastakaikua flirttailevati).
 
Hiippari
No jo on murheet, jos ei miehet työpaikalla flirttaile? :D

Siis tuohan kuulostaa siltä, että AP olet vakavasti otettu varattu nainen työpaikallasi? Eikä sinua pidetä sellaisena hupsuna, jolta voi lohjeta siellä esim.pikkujouluissa tarvittaessa.. Kyllä minä mielummin otan ne totiset kiitokset vastaan työstäni kuin olisin esineellistetty kävelevä herkku ;)
Onhan niitä kehuja tietyissä tilanteissa kiva ottaa vastaan omalta mieheltä mutta ahdistuisin kovasti jos niitä satelisi ulkopuolelta.
Jos niitä kehuja ei sitten kotonakaan saa niin pitäisikö sen ukon kanssa puhua ja kunnolla siitä? Kun niitä vissiin kuitenkin tarvitset ja alat hakemaan muualta kun ei kotoa irtoa? Työpaikka on väärä paikka niihin.

Se voi sitten kirpaista jos kysyy miten toimia ja mistä se ukko tykkää mutta ota ne rakentavasti kun kerran janoat niitä. Silleen aika tumpelo ukkos taitaa olla tai olet antanut hänelle sen mielikuvan ettet elele kehuilla alunperin?
Tiedän naisia, jotka vaahtoaa etteivät halua olla esineitä ja ulkonnäkönsä ei saa olla merkityksellistä suhteessa ja kappas, eihän niitä sitten uskalla edes kehaista ja sitten uikutetaan kun se mieskään ei koskaan kehu. Annatko ehkä vahingossa tälläisen mielikuvan itsestäsi?
 
Kiukkuinen (ap)
No jo on murheet, jos ei miehet työpaikalla flirttaile? :D

Siis tuohan kuulostaa siltä, että AP olet vakavasti otettu varattu nainen työpaikallasi? Eikä sinua pidetä sellaisena hupsuna, jolta voi lohjeta siellä esim.pikkujouluissa tarvittaessa.. Kyllä minä mielummin otan ne totiset kiitokset vastaan työstäni kuin olisin esineellistetty kävelevä herkku ;)
Onhan niitä kehuja tietyissä tilanteissa kiva ottaa vastaan omalta mieheltä mutta ahdistuisin kovasti jos niitä satelisi ulkopuolelta.
Jos niitä kehuja ei sitten kotonakaan saa niin pitäisikö sen ukon kanssa puhua ja kunnolla siitä? Kun niitä vissiin kuitenkin tarvitset ja alat hakemaan muualta kun ei kotoa irtoa? Työpaikka on väärä paikka niihin.

Se voi sitten kirpaista jos kysyy miten toimia ja mistä se ukko tykkää mutta ota ne rakentavasti kun kerran janoat niitä. Silleen aika tumpelo ukkos taitaa olla tai olet antanut hänelle sen mielikuvan ettet elele kehuilla alunperin?
Tiedän naisia, jotka vaahtoaa etteivät halua olla esineitä ja ulkonnäkönsä ei saa olla merkityksellistä suhteessa ja kappas, eihän niitä sitten uskalla edes kehaista ja sitten uikutetaan kun se mieskään ei koskaan kehu. Annatko ehkä vahingossa tälläisen mielikuvan itsestäsi?
Olen kyllä jutellut miehelle, että pitäisi kehuja saada... mutta se on juuri sellainen suomalainen puhumaton mieshenkilö. Keskustelemme vain asioista yleisesti. Sitten joskus lomalla kun molemmat ollaan rentouduttu ja hyvällä mielellä voin jopa jotain positiivista saada. Ehkä mä oon vaan niin kiukkuinen sitten ulospäinkin. En mä koe, että kukaan mua töissä yhtään enempää arvostais kuin muitakaan. Tai siis että ne herkkunaiset olisivat alemmin arvostettuja kuin minä. Ovat vaan kaikki laihempia kuin minä ja varmaan siis kauniimpia.
 
Kiitos paljoista kommenteista. Yön jälkeen olen ajatellut, että miten saisin ohjelmoitua aivoni sellaiseen tilaan, että en enää välitä siitä, että ei tule näitä kehukommentteja minulle. Kun en mieti rumuuttani, lihavuuttani ja sitä että kukaan ei koskaan kehu minua niin olen oikeastaan todella tyytyväinen elämääni. Tässä asiassa on vaikeinta siivuuttaa toisille suunnatut kehukommentit (kun työpaikan miehet kehuvat niitä kaunottaria ja ylistävät heitä). Pitäisi ymmärtää, että nuo kehut eivät ole mitenkään minulta pois, koska ne eivät ole koskaan olleet minulle tulossakaan.
Oletteko te kateellisia kun kuuntelette muiden saamia kehuja? Mitenkäs baareissa, miltä muista tuntuu pikkujouluporukassa kun muita työkavereita tulee miehet jututtamaan ja itse on yksi niistä seinäruusuista ja saa istua yksin? Onko muut nelikymppiset jo päässeet tämän huomionkipeyden yli?
Olen 40+ ja saan huomiota joskus. Mutta ei mua kiinnosta. Riittää kun saa puolisolta huomiota.
 
Vituttaa olla nainen! Vituttaa kun en saa itse päättää ulkonäöstäni ja sekin vituttaa etten pääse steriin vielä moneen vuoteen :mad:

Vituttaa olla aina rahaton ja asua tällaisessa sisäsiittoisessa tuppukylässä, hatustaan läpi kasvaneiden junttien kanssa.
 
"susu"
Vituttaa olla nainen! Vituttaa kun en saa itse päättää ulkonäöstäni ja sekin vituttaa etten pääse steriin vielä moneen vuoteen :mad:

Vituttaa olla aina rahaton ja asua tällaisessa sisäsiittoisessa tuppukylässä, hatustaan läpi kasvaneiden junttien kanssa.
Tee asioille jotain, turha siellä on itkeä! Jos et tykkää asua siellä, muuta!! Eipä ole työpaikka este. Ihmetyttää ihmiset ketkä valittaa kaikesta kun kaikki on huonosti ym mutta eivät kuitenkaan tee asioille mitään. hohhoijaa...
 
wwiii
Minulle työpaikan miehet voivat sanoa, että joku työprojekti tuli hyvin hoidetuksi. Jos yritän nätisti hymyillä heille niin ehkä kysyvät, että mitäs sinä, oliko jotain asiaa.... (ihan ystävällisesti tosin, mutta ei mitään vastakaikua flirttailevati).
Ei luoja, miksi flirttailet työkavereillesi ja miksi vedät herneen nenään, jos eivät flirttaile takaisin? Sä olet naimisissa oleva nainen, herranen aika sentään!

Kuulostat kyllä erittäin rasittavalta ihmiseltä.
 
wwii
[QUOTE="susu";30414876]Et varattu ihminen ei sais hymyillä vastakkaiselle sukupuolelle!!?? Mistä lähtien se on ollut ehdotonta flirttailua. Idiootti.[/QUOTE]

Siitä asti, kun asianomainen itkee sitä, etteivät miehet vastaa flirttailevasti hänen hymyilyynsä?

Tosi kauniisti puhut tuntemattomille ihmisille hei, pidä toi tyyli kuule.
 
"susu"
Siitä asti, kun asianomainen itkee sitä, etteivät miehet vastaa flirttailevasti hänen hymyilyynsä?

Tosi kauniisti puhut tuntemattomille ihmisille hei, pidä toi tyyli kuule.
Kuule tarkistapas oma kirjoitustyylisi, ennenkuin kommentoit mun tyyliä puhua tuntemattomille ihmisille. Sitäpaitsi viaton flirttailu on vain elämää keventävää, harmitonta ja piristävääkin, ei missään tapauksessa tuomittavaa. Löysää nutturaas hei!
 
wwii
[QUOTE="susu";30414994]Kuule tarkistapas oma kirjoitustyylisi, ennenkuin kommentoit mun tyyliä puhua tuntemattomille ihmisille. Sitäpaitsi viaton flirttailu on vain elämää keventävää, harmitonta ja piristävääkin, ei missään tapauksessa tuomittavaa. Löysää nutturaas hei![/QUOTE]

Ensin se oli ihan normaalia hymyilyä vastakkaiselle sukupuolelle ilman taka-ajatuksia, ja nyt se on viatonta, elämää keventävää, harmitonta ja piristävääkin flirttailua. Mitähän seuraavaksi, kun saat hetken miettiä?

Sen verran tiedän kirjoitustyylistäni, että toisten nimittely idiootiksi ei siihen kuulu. Voitko sanoa itsestäsi samaa?

Itse aiheesta sen verran, että ei mulla ole mitään kevyttä flirttailua vastaan, mutta se tuntuu oudolta, että jonkun itsetunto on kiinni siitä, etteivät työkaverit flirttaile ja kehu "seksikkääksi" ja "herkuksi". Itselle tullut mieleenkään, että noin ees vois saati pitäis kommentoida TYÖkaverin ulkonäköä.
 
anteeks
Nyt mutta on aika säälittävän kuuloista ja teiniä itkeä sitä että työpaikalla miehet flirttailee herkuille mutta ei sulle. Missä ihmeessä oot töissä jos siellä useinkin tuollaista seksististä? läppää lentää. Ja kuinka moni niistä ukoista on suhteessa.. yäks. Onneksi on asiallinen työpaikka itsellä. Neuvoni: hanki itsetunto ja keskity elämässä olennaiseen.
 
vierasvierasN
Katoin eilen illalla kuiva-ainekaappiin, aikomuksena tehdä risottoa.
No eipä löytynyt risottoa, jasmiiniriisiä eikä tavallistakaan riisiä. Kysäisin mieheltä, että mihinkäs ne on joutuneet. "No mä oon tehny niistä ruokaa".

Ai jaa, mutta mieleen ei tullu ostaa tilalle uusia paketteja? Pastakin meni eiliseen ruokaan, ranskalaisia on syöty kahtena päivänä jo, ihan yököttää. Perunoita on jääkaapissa, mutta nekin yököttää.

Pyhällä hengellä varmaan tää päivä sitten...
 
Mua ottaa päähän, että matkakuume on todella pahana just nyt, mutta ei mitään saumaa lähteä matkalle.
Lisäksi meidän nettiyhteys pätkii ja katopa siinä nyt sitten vaikka netflixia kun välillä pyörii ja välillä ei...

No toi matka-juttu harmittaa kaikkein eniten..
 

Yhteistyössä