Mikä vika maksullisessa naisessa?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
taudit leviää ja tyhmät ihmiset tartuttavat ne viattomiin kuten puolisoon.. se pitäisi laillistaa? ja olla hyväksyttävää?
Jos mies pettää niin siihen tarvitaan maksullinen nainen? Okei..

Jos seksikauppa olisi laillista ja oikein hallinnoitua, saisivat naiset esimerkiksi eläkkeen eikä alalle pääsisi rikolliset.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
taudit leviää ja tyhmät ihmiset tartuttavat ne viattomiin kuten puolisoon.. se pitäisi laillistaa? ja olla hyväksyttävää?
Jos mies pettää niin siihen tarvitaan maksullinen nainen? Okei..

Jos seksikauppa olisi laillista ja oikein hallinnoitua, saisivat naiset esimerkiksi eläkkeen eikä alalle pääsisi rikolliset.
sanoinko et siihen TARVITAAN maksullinen nainen.. joo ei tarvii! mut luuletko tosiaan että maksullisia käyttävät ovat kaikki sinkkumiehiä?
 
vieras
Sotii moraaliani vastaan. Myyminen loukkaa ihmisarvoa. Jos huorat tietäisivät todellisen arvonsa, he eivät alistuisi kauppaamaan itseään. Luulen, että monet tarvitsisivat terapeutin apua. Maksulliset naiset myös helpottavat perheen isien vaimonsa pettämistä heikolla hetkellä. Monesti liittyy muuta rikollisuuttakin, kun moraalisäännöistä ei pidetä muutenkaan kiinni. Yhteiskunnassa pitäisi olla aina parempia vaihtoehtoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
taudit leviää ja tyhmät ihmiset tartuttavat ne viattomiin kuten puolisoon.. se pitäisi laillistaa? ja olla hyväksyttävää?
Jos mies pettää niin siihen tarvitaan maksullinen nainen? Okei..

Jos seksikauppa olisi laillista ja oikein hallinnoitua, saisivat naiset esimerkiksi eläkkeen eikä alalle pääsisi rikolliset.
Ihmiskauppaa ei ikinä saada kitkettyä pois, niin valitettavaa kuin se onkin. Ja onhan se laillista, senkun ilmoittaa tulonsa verottajalle.

 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä en pidä vapaaehtoista prostituutiota paheksuttavana.
Mä jäin miettimään, että onko silloin kyse vapaaehtoisesta prostituutiosta, jos myy itseään siksi ettei ole muita vaihtoehtoja, niin kuin ap aloituksessaan laittoi.

Minusta se ei silloin ole vapaaehtoista, ainakaan aidosti.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mä jäin miettimään, että onko silloin kyse vapaaehtoisesta prostituutiosta, jos myy itseään siksi ettei ole muita vaihtoehtoja, niin kuin ap aloituksessaan laittoi.

Minusta se ei silloin ole vapaaehtoista, ainakaan aidosti.
No se vähän riippuu. Suomen olosuhteissa yleensä voi jopa opiskelija kiristää nälkävyötään ja elää yhteiskunnan tukien turvin ilman, että tarvitsee alkaa persustaan myymään. Muita vaihtoehtoja siis tässä maassa yleensä on.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
taudit leviää ja tyhmät ihmiset tartuttavat ne viattomiin kuten puolisoon.. se pitäisi laillistaa? ja olla hyväksyttävää?
Jos mies pettää niin siihen tarvitaan maksullinen nainen? Okei..

Jos seksikauppa olisi laillista ja oikein hallinnoitua, saisivat naiset esimerkiksi eläkkeen eikä alalle pääsisi rikolliset.
Sitten kun kotiäiditkin saa eläkkeen niin ok :) Mä en näe yhtään syytä miksi koulujakäymättömän naisen kuuluisi ympäriinsä maksusta nussimalla kartoittaa eläkettä.

Laillisia, veroja maksavia maksullisia saisi olla jonkinverran, sellaisia jotka teoillaan palvelisi niitä joille ei muualta seksiä heru. Suurin osa miehistähän saisi sitä seksiä jostain muualtakin kuin huoralta, mutta onhan niitä joille se on mahdotonta. Ja maksullisissa käymiselle pitäisi olla siinätapauksessa lääkärin lausunto esim psykiatrilta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sotii moraaliani vastaan. Myyminen loukkaa ihmisarvoa. Jos huorat tietäisivät todellisen arvonsa, he eivät alistuisi kauppaamaan itseään. Luulen, että monet tarvitsisivat terapeutin apua. Maksulliset naiset myös helpottavat perheen isien vaimonsa pettämistä heikolla hetkellä. Monesti liittyy muuta rikollisuuttakin, kun moraalisäännöistä ei pidetä muutenkaan kiinni. Yhteiskunnassa pitäisi olla aina parempia vaihtoehtoja.
:flower:
 
vieras
Poliisi ja nuorisotyöntekijät törmäävät yhä useammin teinityttöihin -ja poikiin jotka myyvät seksipalveluja miehille viinaa, vaatteita, levyjä yms vastaan. Joten kaipa meille tänne Suomeenkin on kasvamassa sukupolvi, joka pitää omaa ruumistaan kauppatavarana..
 
jos nainen omasta vapaasta tahdosta on huora, ei joudu maksamaan parittajalle miljoonia jne, niin antaa mennä vaan, siinä vaiheessa mun mielestä ne maksavat ukot on säälittävämpiä.
miten kellään voi mennä niin huonosti että joutuu maksamaan siitä ilosta että saa römpsää?
huoraus on maailman vanhin ammatti :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
jos nainen omasta vapaasta tahdosta on huora, ei joudu maksamaan parittajalle miljoonia jne, niin antaa mennä vaan, siinä vaiheessa mun mielestä ne maksavat ukot on säälittävämpiä.
miten kellään voi mennä niin huonosti että joutuu maksamaan siitä ilosta että saa römpsää?
huoraus on maailman vanhin ammatti :whistle:
Näin mäkin vähän ajattelen... Oikeasti, jotenkin tosi surkeaa sen ostavan osapuolen kannalta :|
Mä joskus satuin sen kuuluisan Sihteeriopiston sivuille ja siellä keskustelupalstalla nämä seksiaplveluja ahkerasti käyttävät miehet vertailivat naisia, puhuivat kuin käyttötavarasta. Silmiinpistävintä oli sävy jolla äijät puhuivat itsestään. Selvästi kuvittelivat olevansa jonkin sortin alfauroksia, oikeita naistenmiehiä :xmas: Jep jep...
 

Yhteistyössä