Mikä tutti kelpais rantulle vauvalle?

  • Viestiketjun aloittaja huutaja vauva
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä sama ongelma ettei tutti kelpaa ja nyt löytänyt vielä peukalonsa :/
No melkein jo toivon, että tää löytäis edes peukalonsa :( Mulla liikaa maitoa eikä imemistarve tyydy rinnalla, vauva huutaa vaan ku haluais imeä muttei halua maitoa.

 
vieras
Meillä kokeiltiin ihan kaikki, meinas hermo mennä. Sopiva pienen suuhun oli vihdoin Nukin tutti, meillä kelpasi silikoni mutta toiset vauvat huolii vaan sitä luonnonkumia... Luonnonkumisena ei kaupoista oiekin saa, mutta kultapieni nettikauppa on ainakin myynyt. Cittarista saa sitä silikonista. Ja oikeesti, meidän oli pakko opettaa vauva siihen tuttiin kun mä olin hänen huvituttinsa. Kokeiltiin varmaan 5 tai 6 eri tuttia. Tuo tuntuu olevan sopiva pieneen suuhun :)
 
Meillä vauva syö tuttiaan harson kanssa. Kai siitä tulee mukava fiilis kun on jotain pehmeää poskea vasten, ja se kai sitten käynnistää imemisrefleksin. Aikansa sitä kyllä "piti opetellakin", mutta syö kyllä nyt ihan ilman mitään niksejä.
 
Onko varma ettei halua maitoa? Mulla huusi kans kovasti tämä yks, ja tuntui ettei rinta kelpaa, mutta väitän että nälkäänsä huusi ja oli vaan niin ahdistunut suihkutisseistä, sitten nälästä, jne., ettei saanut syötyä.

Unessa syödessä menee luonnostaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Onhan tarpeeksi iso tutti? Meidän herralle eivät kelvanneet ne pienet "ensi"tutit vaan heti piti antaa 5 kk:n ikäisille tarkoitettu tutti.
:eek: Oikeesti? Oisko tuo meidänkin ongelma sitte? Ihan kuin tää ei tajua, että tota pitäs imeä!

 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Onhan tarpeeksi iso tutti? Meidän herralle eivät kelvanneet ne pienet "ensi"tutit vaan heti piti antaa 5 kk:n ikäisille tarkoitettu tutti.
:eek: Oikeesti? Oisko tuo meidänkin ongelma sitte? Ihan kuin tää ei tajua, että tota pitäs imeä!
Meillä taas tutti oli liian iso!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Onko varma ettei halua maitoa? Mulla huusi kans kovasti tämä yks, ja tuntui ettei rinta kelpaa, mutta väitän että nälkäänsä huusi ja oli vaan niin ahdistunut suihkutisseistä, sitten nälästä, jne., ettei saanut syötyä.

Unessa syödessä menee luonnostaan.
Suihkut täälläkin :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Onhan tarpeeksi iso tutti? Meidän herralle eivät kelvanneet ne pienet "ensi"tutit vaan heti piti antaa 5 kk:n ikäisille tarkoitettu tutti.
:eek: Oikeesti? Oisko tuo meidänkin ongelma sitte? Ihan kuin tää ei tajua, että tota pitäs imeä!
Joo. Mä olin kanssa monttu auki, mutta näin se vaan meni. Olivat lastenosastolla keksineet lykätä herralle ison tutin suuhun, kun pienet eivät kelvanneet. Oli semmoinen Ainun Mam- silikoonitutti.
 
Leijonaemo
Miks vauvalle pitää työntää tutti suuhun? Jos vauva ei syö tuttia niin se ei syö!! Ja usko tai älä parempi niin!!!!! Meidän poika ei ole omistanut ensimmäistäkään tuttia! ÄLÄ PAKOTA LASTASI SYÖMÄÄN TUTTIA LAPSESI EI TARVITSE TUTTIA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Onko varma ettei halua maitoa? Mulla huusi kans kovasti tämä yks, ja tuntui ettei rinta kelpaa, mutta väitän että nälkäänsä huusi ja oli vaan niin ahdistunut suihkutisseistä, sitten nälästä, jne., ettei saanut syötyä.

Unessa syödessä menee luonnostaan.
Suihkut täälläkin :(
Voishan sitä kokeilla, että nukuttaa vaikka kantamalla sen lapsen, ja sitten laittaa rinnan suuhun. Painaa vähän toista nänniä samalla, jos se hidastais herumista.
 

Yhteistyössä