mäkin tunnen pariskuntia missä nainen sanelee kaiken ja en ole ikinä ymmärtänyt miten kukaan jaksaa sellasta elämää vuodesta toiseen, jopa sellasia pariskuntia tunnen kenellä ei ole lapsia ja silti mies alistuu siihen ettei sais mennä ees iltasin hakemaan jääkaapista jotain syötävää muuta kuin salaa ettei tule sanomista???!!! siis mitä hittooAinakin oma lähipiirini on täynnä tosssun (/tai tussun) alla olevia miehiä, niin minä, paras ystäväni, appiukko kuin isäni sekä moni muu tuntemani mies. Suhteissa, jossa enemmän tai vähemmän nainen määrää asioista ja miten tulisi olla.
Ainakin oma vaimo pystyy keksimään aina jonkun epäkohdan josta marista, kuten nyt viime aikoina on marissut siitä että sain töitä ja sen takia joutuu tekemään enemmän kotitöitä kotona. Sitä ennen marisi sitä, että mulla ei ollut työpaikkaa ja kotona olin päivät pitkät tekemässä kotitöitä. Ei tunnu koskaan olevan tyytyväinen. Ja mitä olen huomannut niin miehet tyytyvät vähempään, naiset vaativat kauhean paljon ja odotukset parisuhteelta eivät ole realistiset.
Kuten äitini sanoi: "Sitten kun nainen saa sormuksen sormeen ja lapset tuotua maailmaan, loppuu kaikki yhteistyö".
Tai kuten paras ystäväni tuskasteli pitkään miten hän jaksaa tyttöystäväänsä, jota rakastaa, mutta on kaikessa asioissa hankala. No, nykyisin hän on onnellinen, kun hän omien sanojensa mukaan "Ei ole enään vastaan asioissa vaan mukautuu niihin". Harvoimpa häntä nykyisin näkee (vaikka asutaan 100m päästä toisistamme), kun pitää kysyä että sopiiko puolisolle ja hänen aikatauluille.
toinen juttu mitä en ole koskaan ymmärtänyt on naiset jotka motkottaa miestensä harrastuksista jatkuvasti, varsinkin siis sellasista missä mies ostaa itselleen jotain vaikka kerätäkseen tiettyjä asioita...omalla rahalla jne...ne rahat kun kuulema kuuluisivat koko perheelle. no samalla nää naiset kuitenkin laittavat omiin henk.kohtaisiin harrastuksiinsa ym menoihinsa rahaa palamaan ja mies ei saa ees pihahtaa mitään sitä vastaan...tosi reilua hei.
hyvänen aika kannustakaa naiset niitä miehiänne (ja miehet naisianne) ja kehukaa niitä kun haluavat ostaa itselleen 'lelujaan', nuo nyt kenenkään maata kaada. ostatte vaikka yhessä sitten toinen toisillenne jotain kivaa mistä kumpikin tykkää ihanne parisuhde mun mielestä on sellanen missä asustaa molemminpuolinen hellyys ja ymmärrys sekä sellanen missä kumpikin kannustaa toisiaan ja antaa haasteita toiselle voittaa omat epävarmuudet ja heikkoutensa...sekä se että kummallakin on hyvä olla toistensa kanssa.
mikään suhde ei toimi jos toinen haluaa olla pomo...paitsi tietty silloin jos toinen haluaa olla se ovimatto.
otsikon naisesta en kyllä mittää tiiä enkä ole lukenut juttujaan ikinä, vastasin vaan tähän lainattuun kommenttiin