Mikä teitä vaivaa?

Miksi täällä palstalla pitää kerta toisensa jälkeen törmätä niin helvetin typeriin ihmisiin? Multa on pikkuhiljaa usko ihmiskuntaan mennyt kun täällä tulee kerta toisensa jälkeen vastaan niin vitun idiootteja ihmisiä, että tekis mieli ihan kirjaimellisesti takoa järkeä päähän.

Noniin, lähettäkääs modet mut nyt pakkotauolle kun en ilmeisesti itse sellaista just nyt osaa ottaa. Laittakaa suoraan se kolme kuukautta mielellään.

Kunnes banni (toivottavasti) napsahtaa niin jutellaanko hei mukavia tässä ketjussa? :D Huom, mukavia, pässit voi jäädä muihin ketjuihin määkimään.
 
eräs vaan
Mä tahtoisin bannin kanssa. Ja olen saamaa mieltä kanssasi, vaikka joissain ketjuissa mä voin olla se idiootti sun mielestä ja sä mun mielestä :D Ei pahalla.

Mitäs mukavaa ajattelit tehdä pääsiäisenä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan;23590573:
Mä tahtoisin bannin kanssa. Ja olen saamaa mieltä kanssasi, vaikka joissain ketjuissa mä voin olla se idiootti sun mielestä ja sä mun mielestä :D Ei pahalla.

Mitäs mukavaa ajattelit tehdä pääsiäisenä?
Harmi, ettei täällä taida saada bannia pyynnöstä. :D
 
Mä niin tiedän tuon tunteen :D Siks häivyinkin täältä yhdessä vaiheessa, ei enää kestänyt pää.
Se on oikeasti pelottavaa, kun viettää täällä joskus liikaa aikaa ja alkaa kuvittelemaan, että palsta edustaa miniversiota yhteiskunnasta tai jotain. :O Yritän silloin muistuttaa itseäni siitä, ettei keskivertopalstalaisen mielipide välttämättä vastaa keskivertosuomalaisen mielipidettä. :rolleyes: Onneksi täällä on kuitenkin paljon mukavia ja fiksujakin ihmisiä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan;23590573:
Mä tahtoisin bannin kanssa. Ja olen saamaa mieltä kanssasi, vaikka joissain ketjuissa mä voin olla se idiootti sun mielestä ja sä mun mielestä :D Ei pahalla.

Mitäs mukavaa ajattelit tehdä pääsiäisenä?
Mulla on kauhea kasa lapsia hoidossa, pitäis keksiä jotain askarteltavaa niitten kanssa. Toivottavasti on hyvät säät niin päästään myös ulkoilemaan paljon, kun tää kaksio käy ahtaaksi kuuden lapsen kanssa.
 
Se on oikeasti pelottavaa, kun viettää täällä joskus liikaa aikaa ja alkaa kuvittelemaan, että palsta edustaa miniversiota yhteiskunnasta tai jotain. :O Yritän silloin muistuttaa itseäni siitä, ettei keskivertopalstalaisen mielipide välttämättä vastaa keskivertosuomalaisen mielipidettä. :rolleyes: Onneksi täällä on kuitenkin paljon mukavia ja fiksujakin ihmisiä. :D
Aivan :D Se on hyvä välillä muistuttaa itseään ettei ihan vaivu epätoivoon.
 
rtee
Mä halasin puuta tänään :heart: Tuntu tosi ihanalta! Ja näin ekaa kertaa tänä keväänä leskenlehtiä! On tuo lumikerros ollut niin paksu, ettei ole sellaisia näkynyt ku vasta tänään. Missä päin sä asut, miten kevät siellä näkyy?
Oi, oli varmasti ihanaa! Mulla on semmonen tapa, että heti kun näkyy ekat asfaltit niin on pakko silittää sitä :D Oulussa asun ja täällä on vielä luntaki kivasti, mutta olin just parin viikon reissussa Englannissa ja sillä aikaa oli kaikki tiet sulanu, aivan ihanaa :)
 
Onneks meitä on täällä muitaki niin on seuraa. Mulla on ihan pienestä asti ollu tämmönen outo unirytmi että ennen kahta kyllä turha yrittää sänkyyn ja se on joskus niin inhottava ku ei oo mitään tekemistä eikä ketään kenen kanssa jutella.
Mä oon jo niin monta vuotta valvonu ja aina väsyny, että useimmiten saisin kyllä unta paljon aikaisemminkin, mutta rakastan yöaikaa ja valvomista ja sitä, että saa nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta. :D Tosin nyt ei edes väsytä. Se on paha, että mulla on myöhään valvovia mesekavereitakin, pahentaa tilannetta.
 

Yhteistyössä