En jaksanut luke koko ketjua läpi, mutta tässä mun mielipide: liian kauan pihtaajat voivat pihdata keskenään, puolisot vieraisiin hyvällä omallatunnolla vaan, sillä jos suhde on platoninen, niin se ei ole enää parisuhde, eli muut seksisuhteet on sallittuja! Mutta tämä koskee kyllä vaan niitä, joiden puoliso pihtaa ilman mitään järkevää syytä. Mun mielestä syyksi ei riitä "ei vaan huvita" puolen vuoden ajan joka päivä. Jos pihtaajan mielestä vika on puolisossa, niin se pitää kertoa ja toisen tehdä asialle jotain, jos mahdollista. Jos pihtaaja ei osaa näyttää syytä haluttomuudelleen tai etsiä apua halujen takaisinsaamiseen, niin uskollisuutta ei mielestäni voi odottaa. Mutta usein on niin, että mies ei tosiaan huomioi naistaan muuten kuin tulemalla kalu pystyssä panolle ja that's it. Meillä tuokin tosin saa aikaan mulla märän jalkovälin, mutta kyllä siihen on syynä monipuolinen huomioiminen seksinkin ulkopuolella. Mutta en silti kehottaisi naisia sekoittamaan kotitöitä ja seksiä, se oikeesti latistaa seksin arvon teidän omassakin päässä. Kyllä minä voin jätttää tiskit tiskamaatta, jos tarjolla on hyvää seksiä! Ja myöskin voin välillä ihan vaan antaa, vaikka omat halut ei olisi katossa. Kivahan se on ilahduttaa toista muutenkin, niin miksei seksinkin saralla? Mun mies ainakin kohtelee mua silloinkin kunnioittavasti, niin ei todella tuu mikään hyväksikäytetty olo! Mutta joo, tiedän kyllä että riippuu niin miehestä nää asiat. Eli miehet ja naiset kattokaa molemmat peiliin ja muistakaa, että usein antaminen johtaa saamiseen. Eli toista kun kohtelee monella tapaa hyvin, niin ei varmaan joudu kärsimään.