Mikä teillä on paskinta elämässä juuri nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja pienet on nyt murheet:
Se että sulla on niin pitkä nikki, että se pilaa kaikki ketjut joihin osallistut
Sori, viikonvirallinenpalindromi-imordnilapnenillarivnokiiv! Tää ois ollu pitempi, mutta otin lyhyemmän, ajatellen kanssa sisariani.
=)

No en voi sanoa että paskinta mutta hieman ottaa kupoliin kun emme saaneetkaan huomenna lapsenvahtia ja hääjuhla jää meillä lyhyeen, olisi kiva viettää iltaa morsiusparin ja kavereiden kesken mutta ei niin ei...
Eka kerran kun olin kaasona niin tämä sama kaava toistui ja päätimme silloin mieheni kanssa että seuraava kaveri kun menee naimisiin niin olemme loppuun asti mutta eipä ollakaan...

niinkin turhamainen asia kuin se,että mies menee ihan miten tahtoo ja mä en pääse taas mihinkään vaikka etukäteen ilmoittanut meneväni |O :kieh: :headwall:
meni sit palstalaisen tapaaminen v*turalleen jo toistamiseen PRKL!

olis jo maanantai.. :snotty:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi-imordnilaP:
Alkuperäinen kirjoittaja pienet on nyt murheet:
Se että sulla on niin pitkä nikki, että se pilaa kaikki ketjut joihin osallistut
Sori, viikonvirallinenpalindromi-imordnilapnenillarivnokiiv! Tää ois ollu pitempi, mutta otin lyhyemmän, ajatellen kanssa sisariani.
=)
auttaa kun pistät välilyönnin väliviivan jälkeen,

Alkuperäinen kirjoittaja Pöhkö:
Paskinta juuri nyt...öööh.... Varmaan se etten luota mieheeni (en oo luottanut 2v) ja se kalvaa suhdettamme aika paljon :/
Sama täällä.
Ja mulla on oikeesti aihetta.Se kun katoaa kuukaudeks aina kuukauden välein.On isiis joka toisen kuukauden poissa.Yleensä Thaimaassa :attn:

BreeV
Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi-imordnilaP:
Koiramme jouduttiin lopettamaan viime viikolla.

mun koira lähti taivaaseen tänään, 11vuotta mulla oli :(
Lomalle piti lähteä mut auto, tänään hankittu hajosi.. mies sitä korjaa paraikaa JOS vaikka huomenna päästäisiin lähtemään.
Pikkutyttö vei mun kännyn pesukoneeseen ja pilallehan se pesussa meni, sain uuden puhelimen toissa päivänä joka hajosi eilen, valmistevika..

Alkaa pikkuhiljaa tuntua että kaikki menee päin pjärsettä :O

ippu

Skitsofreeninen äiti etsii Hesasta kämppää ja ei kelpaa mikään, vastuu kaikkien mielestä siirtyy minulle (tyttärelle), jota hän on kasvattanut noin kaksi vuotta, sitten puuttui yhteiskunta tilanteeseen. Huolisi nyt jotain, ettei tarvitsisi ajatella äidin jääneen kadulle, olkoonkin vain biologinen.

Yhteistyössä