Mikä teillä on paskinta elämässä juuri nyt?

Helevetin turvonneet sormet. Mikään tunnu auttavan. Ja epävarmuus siitä miten tämä loppukuu nyt menee ja miten iso se vauva on ja miten ne kuopuksen rippijuhlat menee ja koska lääkärit katsovat parhaaksi auttaa vauvan tavalla tai toisella maailmaan.

Äh, oikeesti mulla on niin hyvä elämä, etten varmaan osaa edes arvostaa sitä asianmukaisella tavalla.

Piika-äiti

lisse

surullista.meillä varmaan tuo hamsteri vetää viimeisiä viikkoja tai päiviä, en ihan varma kyl ole,ja tyttökin juuri isällään.toiv.ei nyt sen aikana mitään tapahdu.voimia
kyllä mua jokin vaivaa mieheni exä.yks piru noita

Se, kun ei oo tuloja.

Jatkan siis opintoja nyt, mutta opintotukikuukaudet on käytetty. Töitä (edes sivutoimista) ei tällä hetkellä oo, ei siis oo palkkatulojakaan. Opiskelujen takia poika on hoidossa, joten kotihoidontukea en saa, enkä kyllä työttömyyskorvaustakaan, kun kerran opiskelen. Edes sossu ei tule antamaan mitään, kun mulla on jonkin verran osakkeita, jotka pitää myydä ja rahat kuluttaa ensiks. Ja mä kun olin kuvitellut, että niistä rahoista olis ollut oman asunnon alkupääomaksi... jaa no, asumistukea pitää hakea, sillä ja lapsilisällä (+miehen palkalla) sitä sit varmaan elellään herroiksi. Tuntuu vaan niin pahalta elää toisen siivelläkin, kun on tottunut kantamaan kortensa kekoon elatusasiassa.

Tällä hetkellä elämässä on oikeestaan kaikki kunnossa. Rahatilannekkin on pitkästä aikaa hyvällä mallilla ja tästä kuusta saadaan vähän säästöönkin. no ehkä noi isännän työkuviot välillä ketutta. Se kun tuntuu olevan ainoo tossa firmassa, kuka ei tahdo millään päästä kesälomalle :headwall:

Elämässä paskinta on tällä hetkellä se, et molemmat vanhemmat on telkien takana, toinen vankilassa ja toinen suljetulla. Toinen vanhemmistani meni niin pahaan jamaan, että oli valmis tappamaan minut saadakseen rahaa juomiseen. Se pistää vituttamaan aika tavalla. Muuten menee ihan kivasti.

A shadieeyah
paskinta ku en oo vieläkään päässy pääkoppa kuvauksiin..rassaa se pelko persiissä ja epätietosuus et onks tää nyt vai eiks tää oo..
että oonko mie vaan onnellisesti migreenistä kärsivä vai onks miul aivois roplematiikkaa verenkierron osalta(avh)..

:ashamed: :/

Yhteistyössä