Hanki kuukuppi! Lupaan, että et enää ikinä halua tamponeja sen jälkeen!Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 23:14 Mitä kirjoitti:\Siis eikö kierukan kanssa voi käyttää tamponeja? Itse olen ensimmäistä kierukkaa suunnitellut, mutta mieluummin kyllä käyttäisin tampooneja kuin siteitä..eka kerran tuli tämä asia vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 23:08 pettynyt kirjoitti:\Siis saako jossain ilmaisen kierukan?Aika hieno etu!Mulla hormonikierukka ollut 1,5vuotta ja olen pettynyt.Koska vuoto kestää 6-10päivää ja on runsaampaa,kuin aikaisemmin.Ei kovin kiva,varsinkin kun ei saa käyttää tampooneja.Harkitsen tässä kierukan poistoa,mutta harmitta kun on maksanut ison hinnan,niin en tiedä... :/Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 21:08 Omakotikullankallis kirjoitti:Laitatin juuri hormonikierukan. Laitto ei tuntunut missään ja meillä saa ensimmäisen ilmaiseksi. =) Ja jatkossakin se tulee halvemmaksi kuin pillerit.
mites tuohon voi luottaa, että on oikein sisällä, ettei pikkukaverit livahda sivustaAlkuperäinen kirjoittaja 25.02.2007 klo 15:36 piikuli kirjoitti:Ehkäsyrengas käytössä ja voin vain suositella!!
Itselleni ei mitkään matalahormonisetkaan pillerit sopineet, paino nousi, nyt kun tätä rengasta olen käyttänyt pian 4kk:tta ei ole paino noussut!!
Ja mielialavaihteluita ei tule niinkun pillereillä.
ja helppo käyttää.. laittaa sisään ja pitää sen siellä 3vkoa, ottaa pois ja viikon tauko, uusi rengas sisään. ja niin edespäin.
vuodot ovat minulla ainakin tulleet niukemmiksi kun ennen, onneksi!! =) :flower:
Rengason aina sisällä oikein, eli kun sen sinne "pökkää" niin hakee oman paikkansa. Rengashan on myös hormonipitoinen, eli vapauttaa tasaisesti emättimeen hormonia, eli ei ne pikkukaverit sieltä pääse eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2007 klo 15:41 viivi kirjoitti:\mites tuohon voi luottaa, että on oikein sisällä, ettei pikkukaverit livahda sivustaAlkuperäinen kirjoittaja 25.02.2007 klo 15:36 piikuli kirjoitti:Ehkäsyrengas käytössä ja voin vain suositella!!
Itselleni ei mitkään matalahormonisetkaan pillerit sopineet, paino nousi, nyt kun tätä rengasta olen käyttänyt pian 4kk:tta ei ole paino noussut!!
Ja mielialavaihteluita ei tule niinkun pillereillä.
ja helppo käyttää.. laittaa sisään ja pitää sen siellä 3vkoa, ottaa pois ja viikon tauko, uusi rengas sisään. ja niin edespäin.
vuodot ovat minulla ainakin tulleet niukemmiksi kun ennen, onneksi!! =) :flower:
Ja miten ihmeessä se pysyy sielä 3vkoa?
Houkuttelis kans kun pillerit ei käy ja kumia käytetty 10vuotta. :/ välillä se paljaskin olis vaan niin nam
Mulla kans laastari (evra). Oon käyttänyt pian 2 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2007 klo 20:00 kikka3 kirjoitti:minulla ollut nyt jo kaksi ja puoli vuotta ehkäisylaastari EVRA. Todella kiva ja huoleton. Kerran viikossa vaihdan laastarin eli kole kertaa kuussa ja sitten viikon tauko. Mulla ainakin ihan ok. Kellään muulla ei tainnut vastauksista päätellen olleen laastari. Vai? Joskus on myöäs olleet pillerit, mutta paino nousee kauheesti. En tykkää!! Kerukkaa myös kavahdan. Ja lapsilukumme ei ole täysi, niin sterilisaatio ei tule kysymyjseenkään. :flower: