=)
Timangi- 16.04.2010 #10 Kuopuksesta piti tulla Taika Alice Caroliina tai Dharma Taika Alice Taika on kyllä nätti nimi :heart:
Kuopuksesta piti tulla Taika Alice Caroliina tai Dharma Taika Alice Taika on kyllä nätti nimi :heart:
kultasydän 17.04.2010 #14 Taika Aada Emilia Taika Iina Lyydia Taika Aino Sylvia Taika Iida Eleonora Taika Anna Olivia Taika Emma Amalia
Taika Aada Emilia Taika Iina Lyydia Taika Aino Sylvia Taika Iida Eleonora Taika Anna Olivia Taika Emma Amalia
--- 17.04.2010 #17 Alkuperäinen kirjoittaja Platina: Kuopuksesta piti tulla Taika Alice Caroliina tai Dharma Taika Alice Taika on kyllä nätti nimi :heart: Click to expand... Dharma onkin varmaan kaikkein syvällisin nimenä mitä olen kuullut
Alkuperäinen kirjoittaja Platina: Kuopuksesta piti tulla Taika Alice Caroliina tai Dharma Taika Alice Taika on kyllä nätti nimi :heart: Click to expand... Dharma onkin varmaan kaikkein syvällisin nimenä mitä olen kuullut
Ap 17.04.2010 #20 Hyviä ehdotuksia. Näistä minä ja mies tai jompikumpi tykätään. =) Taika Iiris Eleonoora Taika Isla Inari Taika Jaana Vanessa Taika Maia Mirabella Taika Iina Lyydia Taika Aino Sylvia Taika Pilvi Tuulia Taika Vilja Aurora
Hyviä ehdotuksia. Näistä minä ja mies tai jompikumpi tykätään. =) Taika Iiris Eleonoora Taika Isla Inari Taika Jaana Vanessa Taika Maia Mirabella Taika Iina Lyydia Taika Aino Sylvia Taika Pilvi Tuulia Taika Vilja Aurora