Mikä tänään tekee sinut onnelliseksi/iloiseksi?

Onnelliseksi se kun työnarkomaani mieheni on luvannut omistautua perheelleen koko viikonlopuksi.
Ärsyttää/surettaa kun lapset ovat edelleen flunssassa ja sunnuntaiseen asuntoesittelyyn pitäisi taas hangata kämppä kiiltäväksi.
 
Minä olen iloinen,kun tänään on ollut sellainen olo pitkästä aikaa,että on saanut hommia tehtyä.
Monta viikkoa kun olo on ollut niin heikko,että normi siivoilutkin tuntuvat ylitsepääsemättömän raskailta.
Lisäksi olen iloinen,kun kohta pääsen ostamaan maalia ja kunnostamaan eilen ostamaani lipastoa ja tuunaamaan enemmän meidän makkariin sopivaksi.=)
Kaikkein iloisimmaksi kuitenkin tekee minut se,että mun rakkaalle on koko kesäksi töitä ja vieläpä paikassa jossa hän on todella viihtynyt.


Tänään ei sinäänsä ota kupoliin mikään..
Ihmettelen vain miksei naapurissa voida alottaa aamulla remppaa vaan joka päivä vasta puolen päivän maissa,juuri kun pikku tirpan on saanut uneen.
Lisäksi tässä mietin ja koitan ns henkisesti varautua siihen,etten tule entiseltä mieheltäni tässäkään kuussa saamaan elareita..
Silti pitäisi likalle lähteä ostamaan juhla tamineet entisen miehen uuden tyttöystävän kaverin häitä varten..
Ei aina mee kaikki mun jakeluun,mutta ei kai sen niin väliksi.:D
 
  • Tykkää
Reactions: nuusa ja Kerpele
Mukavaa on, kun loma alkoi, eikä eskarilaista tarvii kuskata enää.

Ärsytyslista on sit piiiitkä :kieh: Migreeni taas tänään, joten en pääse taaskaan salille. Kurkku on kipeä, liekö taas joku flunssaperkule tulossa. Kirjasto menee kiinni liian aikaisin tänään. Ensi viikolla pitää lähteä evakkoon remontin tieltä, tuon 1v:n kanssa ei ole kivaa olla kylässä... Kevätjuhlat alkaa huomenna klo 8. Mulla ei ole yhtään suklaata |O

Kiitos ja anteeksi :ashamed:
 
Plussaa:

-Lasten huomenna alkava kesäloma!
-Vauva tuntuisi olevan yhä perätilassa mikä on riemastuttavaa josko sillä verukkeella saisin sektion.
-Illalla koittavat ihmispyramidiharjoitukset

Raivostuttavaa:
-Henk. koht talouskriisi ja Kela ei ole vieläkään tehnyt päätöstä äitiys- ja vanhempainpäivärahoista vaikka äitiysloma alkaa maanantaina ja hakemus liitteineen saapunut Kelaan 2,5kk sitten.
-Kaaos kämpässä ja oma laiskuus
-4(!) rikkinäistä miniläppäriä
-Se että oisin saanut nukkua kymppiin asti mutta heräsin puoli kasilta ja väsyttää
 
Onnelliseksi se kun työnarkomaani mieheni on luvannut omistautua perheelleen koko viikonlopuksi.
Ärsyttää/surettaa kun lapset ovat edelleen flunssassa ja sunnuntaiseen asuntoesittelyyn pitäisi taas hangata kämppä kiiltäväksi.
Ihanaa!Toivottelen mukavaa viikonloppua koko perheelle.=)
Oletteko suursiivoilujen ja puunailujen lisäksi meinanneet tehdä mitään erityistä,kun saatte olla koko perheen kesken?
On kyllä kurjaa jos lapset flunssassa,se hiukka rajoittaa.: /
 
Ilonaiheita:
-Mies on meidän kanssamme seuraavat 3 päivää ja lähdetään mökille :)
-Mulla on uusia meikkejä ja hiusvärejä :p
-Poika siivoaa
-Ruoka on uunissa
-Mulla on iso säkki karkkia mökkireissua varten...

Ärsyttää:
-Kun joutuu odottamaan että mies tulee kotiin
-Tyttö ei siivoa (mutta annan olla, en jaksa naputtaa)
-Tuhlasin eilen melkein kaikki rahani..
 
Monet pienet jutut. Kesä on nyt ehkä päällimäisenä jokapäiväisenä ilonaiheena. Lähipäivinä olen ollut iloinen siitä, kun muuttoasiani alkavat olemaan loppusuoralla. Teidän omat hyvät uutisennekin ilahduttivat juuri nyt.=)
 

Yhteistyössä