Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Mä olen miettiny ihan samaa, meilläkin löytyy noita harvakseltaan. Mitä ihmeitä ovat :x Onko teillä jotenkin tiettyä paikkaa mistä näitä löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Vyöihrakuoriainen
Alkuperäinen kirjoittaja Miukkelis:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Mä olen miettiny ihan samaa, meilläkin löytyy noita harvakseltaan. Mitä ihmeitä ovat :x Onko teillä jotenkin tiettyä paikkaa mistä näitä löytyy?
Usein varsinkin keittiön/olkkarin lattialla, kerran oli liesituulettimen päällä (meillä on sellainen vedettävä malli), oisko tullu jostain kanavasta ehkä..
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Miukkelis:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Mä olen miettiny ihan samaa, meilläkin löytyy noita harvakseltaan. Mitä ihmeitä ovat :x Onko teillä jotenkin tiettyä paikkaa mistä näitä löytyy?
Usein varsinkin keittiön/olkkarin lattialla, kerran oli liesituulettimen päällä (meillä on sellainen vedettävä malli), oisko tullu jostain kanavasta ehkä..
Kyllä ne varmaan jossain teillä elää. Syövät orgaanista jätettä (yleensä ruoka), mutta voivathan nuo nakerrella vaatteisiin reikiäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:TORJUNTA:
Vyöihrakuoriaisen runsas esiintyminen on usein merkkinä huonosti hoidetusta kiinteistöjätteiden käsittelystä. Rakennusten ja ullakoiden yleinen siisteys ja puhtaus vähentävät tuhoja. Torjuntakäsittelyt kohdistetaan hyönteisten suosimiin piilopaikkoihin, kuten ullakoille, kellareihin, ikkunoiden väleihin tai kaapeli- ja ilmastointikanaviin. Asunnoissa voidaan käsittely tehdä Cooper-aerosolilla tai Bio-Kill-sumutteella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa ottaa yhteyttä isännöitsijään ja tilata myrkytys. Pian on ruuat täynnä ötököitä![]()
Aamupalan välistä pilkistää suloinen ruskea ötökkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi tulla myös ulkoa jos raatoja lähistöllä. Kuolleita hiiriä rakenteissa, linnunpesiä jne. Kyllä normi hygienia pitää poissa ruokakaapeista. Jos joukoittain löytyy niin rakenteissa on jo kokonainen eläin.