mikä sinua ja puolisoasi yhdistää?

niin siinäpäs kysymys. kiva kuulla muidenkin kommentteja =)

me ollaan miehen kans ihan erinlaisia, tai no ei nyt kuitenkaan ihan täysin erinlaisia, mutta erinlaisia kuitenkin.

yksi asia joka meidät yhdistää on se, että emme ole mitään bile hirmuja kumpikaan. joidenkin mielestä varsin tyhmä asia, mutta monilta riidoilta ollaan säilytty, kun niin harvoin halutaan viihteellä käydä ja jos menemme niin aina yhdessä ja porukalla.

tietysti meitä yhdistää lapsetkin, mutta kysymyksellä en ihan sitä aja takaa.

mitenkäs muilla? =)
 
erilaisia
Me ollaan kuin yö ja päivä.Mä olen menohirmu ja mies rauhallinen kotihiiri.Yhdessä liikutaan hirmu vähän mutta vastakohdat vetää puoleensa.Viihdytään kumpikin kotona lasten kanssa mutta jos toinen jonnekin haluaa lähteä niin siitä vaan.Luottamusta ja rakkautta löytyy ja siksihän homma pelittääkin.Mulle ei kävis mun luonteinen mies koska ois tosi paljon riitoja enkä kestäis sitä muutenkaan.Jos taas miehellä ois hänen kaltainen vaimo niin aika tylsää ja tasapaksua elämää ois.
 
poika04
Rakkaus
yhteiset mielenkiinnon aiheet..
Työskentelemme melkolailla samanlaisissa työtehtävissä
samanlainen huumori
ja erillaisuutemme..

ja tottakai se oma kullannuppu =)

Kukaan muu mies ei varmaankaan jaksaisi kuunnella mun jatkuvaa puheen sorinaa :D
 
Meitä yhdistää samanlainen musiikkimaku, Rakkaus kirjoihin, elokuviin, hyvään ruokaan, viiniin, muutenkin molemmat ollaan aika hedonisteja. Meitä yhdistää myös rakkaus fantasiaan, suvaitsevaisuus, samanlaiset elämänarvot, ammatit ovat melko samanaiset, pukeudumme saman tyylisesti molemmat, jne jne. lista on pitkä, mutta tässä tuli ehkä tärkeimpiä.

Erilaisuuksiakin toki löytyy =)
 
samanlaiset elämän arvot ja asenteet, maailmankatsomus,
rakkaus, luja luottamus toisiimme ja avioliittoomme, samallainen huumori, unelmoidaan samoista asioista, yhteiset päämäärät, lapset. Kumpikin melkolailla nautinnonhaluisia, eli osataan ottaa rennosti ja hemmotella itseämme/toisiamme. myös molemmilla omat juttunsa ja ystävänsä, oma aika myös tärkeää.
 
arki hauskaa yhdessä
liikunnallinen elämäntapa, huumorintaju, arvot (ainakin joltain osin). Mies rauhallisempi, minä "elohopea", kuitenkin tullaan hyvin toimeen , tai ehkä juuri siksi.
Niin , ja yhteiset haaveet
:)
 
Venla harmailee
Yhteinen historia ja se elämä mitä ollaan yhdessä kuljettu tähän saakka ja ne vaikeudet mitkä ollaan yhdessä koettu.
Mielenkiinnon kohteet ja harrastukset. Tykätään samoista asioista; huolehditaan ulkonäöstä, yhteisistä koti-illoista, hyvistä viineistä, rakastetaan olla lasten kanssa, mutta nautitaan myös kahden keskeisistä asioista ja tekemisistä. Tykätään tehdä asioita lasten kanssa, ilman lapsia ja ilman puolisoa.
Satsataan rahamme yhteisiin juttuihin- lomiin, talon rakentamiseen.
Rakastetaan toisissamme sitä, että toinen on siinä vieressä kulkemassa ja aina tiedetään, että toiseen voi turvautua.
Olemme tosi samankaltaisia ja toki siitä seuraa riitojakin. Tulistutaan helposti, mutta rauhoitutaan yhtä nopeasti. Suurin riidanaiheuttaja on se, että molemmat halutaan samoja asioita eri aikaan ja eri paikassa. Ideoita meille tulee paljon ja siitä sitten riidellään kenen mukaan asia sitten tehdään. Teemme usen komprpmissin ja kummatkin ovat tyytyväisiä päätökseen. =)
 
meitä yhdistää rakkaus ja vuoden ikäinen tyttö ja 2.w poika ja kolmas syntyy heinäkuussa,
me olemme niinkuin paita ja peppu =)
tiedetään toistemme ajatukset kun ajatelemme aina samoja asioita ja alamme aina sanomaan sammaa mitä toinen aikoo sanoa :LOL:
jos minä alan riiteleen niin saan riidellä yksin mies ei siihen yhdy yleensä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:10 Jouhanna kirjoitti:
Täällähän tuntuu menevän kaikilla loistavasti???Jännää silti et niin monet ukkomiehet pettää ja avioerojakin on niin turkasen paljon...
Niin monet naisetkin pettää!!!
Ja jotkut naiset ne vaan kyttää rengastettuja saaliita..
Ja se mitä ei tiedä ei satuta!! tässä otsikossa kysyttiin vaan et mikä sinua ja puolisoasi yhdistää? Yhdistääkö teitä pettäminen?
Eikö ole ihanaa kun ihmiset ovat onnellisia ja rakastuneita. Uskovat tulevaisuuteen ja haaveilevat yhteisestä elämästä kunnes kuolema erottaa!!
Itse ainakin haluan olla romantikko ja uskoa mun ja mieheni rakkauteen, se on tänään täyttä totta tulevaisuutta ei tiedä kukaan. Miksi olla kenenkään kanssa tai rakastaa jos ei usko siihen?!!

Sul taitaa tällä hetkellä olla vähän pa**a fiilis, olen pahoillani,jos näin on..
 
Jilly
Rakkaus. Ja se että se näytetään avoimesti. Kotona hellitään paljon ja illalla on ihana käpertyä miehen kainaloon sohvalle ja nauttia kahdestaan olemisesta. Lapsiamme rakastetaan yli kaiken.

Huumori varmaan yhdistää meitä myös tosi paljon, se auttaa selviämään riidoista ja huonoista päivistäkin. Itse olen äkkipikainen suuttumaan, mies taas on rauhallinen eikä hermostu juuri mistään. Tasoitetaan toistemme särmiä..

Meitä sitoo vahva tunne siitä, että ollaan toistemme tukena ja me kuulutaan yhteen.
:)
 
Kysymystä miettiessäni huomasin, et meitä yhdistää äärettömän moni asia, vaikka oon pitänyt meitä aika vastakohtina...
Meitä siis yhdistää samanlainen kasvatus, yhtenevät haaveet, musiikkimaku(toki eroaa joltain osin), sisustustyyli ja värimaku, huumorintaju ja tempperamenttisuus. Eniten ehkä meitä yhdistää kyky tapella =) Rakastan ukkeliani mielettömästi juuri tästä syystä, että hänessä on vastusta eikä ole mikään lapatossu, mutta silti hellä ja rakastava mies=) Meidän esikon laskettu aika on reilun viikon päästä ja se tietysti yhdistää meitä ja miehen poika myös. Koen olevani tämän perheen äiti aika vahvasti...

Yllättävän moni asia siis... =)
 
vth
no me molemmat ollaan kovia urheilemaan,siis ihan harrastusmielessä.
lapset näyttäs olleen samaa sakkia... :)
sitte me ei tapella oikeastaan JUURI koskaa.ollaan oikeita koti-ihmisiä.
viihdytään siis kotona,mutta ku käydään kylässä,käydään sitte yleensä koko perhe. (päivällä minä käyn monesti lasten kans..)
tykätään suunnitellayhdessä mm.pihaa,kukkia,laattoista ym... ja toteuttaa sitte ne.
meillä on paljo yhteisiä ystäviä.
on meillä molemmilla omat "periksi ei anneta" luonteemmekin... :whistle: :D
mutta jos siitä meinaa riitaa tulla,ruvetaan mököttään.. mutta ei onneksi se koskaa kauaa kestä =) tää mököttäminen ei kovin hauskaa oo ja iltaan mennessä sovitaan asiat...
tällasia immesii ollaan...
 
Ollaan kyllä ihan erilaisia :D

Minä olen kamalan vilkas ja mies hyvin rauhallinen ja hiljainen. Samaa meissä on huumori. Yhteisiä harrastuksia ei ole, parvekkeella tupakointia ei varmaan siihen lueta :LOL: Mies tasapainottaa mun levottomuutta. Leffat on meidän intohimo ja yhteiset hetket kun lapset ovat nukkumassa :p Samallalailla katsotaan tulevaisuuteen ja samoja asioita arvostetaan ja halutaan ja tehdään töitä sen eteen. Vuorotyötä teemme molemmat jotenka ne yhteiset hetket ovat harvinaisia mutta sitäkin arvokkaampia sitten. Toista kaipaa aina kun toinen on poissa. Yleensä niin että mä olen lapsien kanssa illat yksin kotona ja mies kahteen saakka yöllä töissä. Rakastetaan niin lujasti ja sillä päästään pitkälle ja kauas.
 
erilaisuus yhdistää
meitä yhdistää eniten se että ollaan niin erilaisia. minä tunne-ihminen-mies järki-ihminen... kun tämä yhdistelmä on, päätökset syntyvät itsestään ja ovat järkeviä..myös lasten kohdalla se toimii...mies tekee monia juttuja lasten kanssa mitä itse en edes huomaisi...minä tarjoan ymmärrystä ja näytän rakkauttani enemmän..toki molemmilta löytyy järki ja tunne,mutta selkeä ero kuitenkin kumpi pelaa tunteella,kumpi järjellä... =) rakastaminen ja rakkaus sekä arki elämä on ihanan vaihtelevaa tällä yhdistelmällä... näin meillä! =)
 
Meitä yhdistää samanlainen elämänkatsomus ja yhteiset tavoitteet elämässä. Ollaan luonteeltamme erilaisia, mutta ollaan hyvä tiimi, jo 11.vuosi menossa. Yhteinen, omituinen huumorintaju, kiinnostus urheiluun ja tietenkin pieni poika, 2 v 2 kk :heart:
 
Kiva kysymys =) oli tosi mukava lueskella kun niin monella kuitenkin oli paljon yhteistä ja selkeesti onnellinen meininki! Paitsi eikö jonkun pitänyt heti oli nälvimässä pettämisestä ja avioeroista |O
Mua ja mun miestä yhdistää hyvä (ainakin omasta mielestämme)huumorintaju, musiikkimaku ja tietyllä tavalla sellainen impulsiivisuus ja luovuus.Ja terve hulluus :D
 

Yhteistyössä