mikä silmänrajaus kynä kestää oikeesti paikallaan

  • Viestiketjun aloittaja vilu
  • Ensimmäinen viesti
vilu
ennen ollu käytössä kanebo 38 mistä tykänny tosi paljon. mut sitä ei olis oikeen vara ostaa uutta. aikasemmat silmänrajaus kynät ja eye linerit ei kestä ne leviää koko luomelle. mikä on oikeesti toimiva tuote joka ei ihan kauheen kallis ole
 
Jos pohjustaa hyvin, melkein mitkä tahansa kestää (sanon melkein, koska kaikista ei ole kokeusta. Mutta mulla ei ole ollut ainuttakaan tuotettu ikinä, mikä ei olisi kestänyt ). Eikä käytä luomilla muita kosteuttavia tuotteita, kuin mitä sinne on tarkoitettu. Ja siinä määrin kuin on tarkoitettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Jos pohjustaa hyvin, melkein mitkä tahansa kestää (sanon melkein, koska kaikista ei ole kokeusta. Mutta mulla ei ole ollut ainuttakaan tuotettu ikinä, mikä ei olisi kestänyt ). Eikä käytä luomilla muita kosteuttavia tuotteita, kuin mitä sinne on tarkoitettu. Ja siinä määrin kuin on tarkoitettu.
Mulla ei mitkään kajal-kynät kestä vaikka olisikin pohjustettu :) Esmes. Enkä tarkoittanut nyt dissata tai mitään muutakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sinulla on herkät silmät että kostuvat pelkästä tuulenvireestä niin ei mikään kestä muu kuin vedenkestävä. Siinä ei auta mikään pohjameikki.
On, kestää hyvin silti toi Rimmelin. Ei ne niin paljoa valu ne simmut. Kajalit ei pysy mitkään millään, lähtee aina leviimään.
 
vieras
Ite pohjustan meikkivoiteella ja puuterilla,ja lancomen musta "perus" kynä kestää todella hyvin. Ei siis ole mikään vedenkestävä tms mutta kyllä kestää sateet,itkut,hien ja rasvankäryn (olin aiemmin töissä pikaruokapaikan keittiössä).
 
Tee rajaus märällä sudilla ja luomivärillä. Samalla rajauksesta tulee ihanan ohut ja siisti. Mulla kestää ainakin pisinpään niin. Luomivärissä pitää olla aikas paljon pigmenttiä. Lumenen sololuomiväreissä on tarpeeksi.
 
Parhaat (tosin hieman hintavat) on silmämeikin pohjustukseen Guerlain Eye Makeup Base ja rajaukseen Chanelin Professional Eyeliner Duo.
http://go4itvol2.blogspot.com/2009/01/minttu-testaa-paras-eyeliner.html
 
liina
Vähän hassua tulla nyt sanomaan näin, mutta mä oon ihan rakastunu H&Mn eyelineriin, vaikka yleensä sen ketjun meikit on mitä on. Kestää mulla tosi hyvin, vaikka luomet tuppaa rasvoittumaanki päivän mittaan helposti, huolimatta pohjustuksesta :)

Lumenella on muuten se silmämeikinpohjustusvoidekin, ootko sitä kokeillut?
 
vieras
Mun mielestä kajalit on hirveitä, hankala laittaa niin että oikeasti tulee siistiä jälkeä ja leviää/lähtee helposti. Nestemäisen eyelinerin nimeen siis vannon, taitaa olla Rimmelin sellainen mulla tällä hetkellä.
 
Sssalla
Alkuperäinen kirjoittaja liina:
Vähän hassua tulla nyt sanomaan näin, mutta mä oon ihan rakastunu H&Mn eyelineriin, vaikka yleensä sen ketjun meikit on mitä on. Kestää mulla tosi hyvin, vaikka luomet tuppaa rasvoittumaanki päivän mittaan helposti, huolimatta pohjustuksesta :)

Lumenella on muuten se silmämeikinpohjustusvoidekin, ootko sitä kokeillut?
Peesi! Tätä olen jo jokusen vuoden ostanut, vaikka muuten en meikkejä saati kenkiä kanna H&Mltä
 

Yhteistyössä