Mikä siinäkin on...

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Että joku on niin seko, että tulee aukoon päätä siitä, että mun tytöllä on kuvassa takkuinen tukka? Onko ehkä hiukan sairas, jos rupeaa arvostelemaan toisten lapsia? :eek: :headwall: Pistepirkko, hakeudu hoitoon.

Rukoilijasirkka
Niin vissiin sitten. mutta jos olen laittanut kuvan, missä tyttö on kammattu ja tukka kiharrettu, olen saanut päänaukomista siitä, että sitä on meikattu "kamalasti" ja että nyt on pedofiilit kimpussa.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin vissiin sitten. mutta jos olen laittanut kuvan, missä tyttö on kammattu ja tukka kiharrettu, olen saanut päänaukomista siitä, että sitä on meikattu "kamalasti" ja että nyt on pedofiilit kimpussa.
Totta tietenkin ...hmm... no lapsista nyt ei vaan pidä ottaa valokuvia. tai ainakaan näyttää niitä kuvia muille *koittaa keksiä selitystä*

Hei, näitä viisastelijoita ja pahan mielen levittäjiä tällä palstalla tunnetusti riittää.
He nauttivat niistä ilkeistä sanoistaan, mutta herääkin kysymys, kellä oikeasti on niin tylsä elämä ja niin lapsellinen ajatusmaailma, että tuollaisia (ja paljon pahempaakin) jaksaa murehtia.
Sun tyttäres hiuksissa ei ihan tosissaan ollut mitään vikaa, älä anna noitten surkimusten hyppiä silmille!
Ne ei oo saanu lapsuudessaan, ja tuskin muutenkaan, tarpeeksi rakkautta ja huolenpitoa.

:hug:

Mä meinasin laittaa tylleröstä kuvan eilisistä pihatalkoista, mutten saa aijaata toimimaan jostain syystä... Siinä olis varmaan tää arvostelija haukkonut henkeään. Oli naama ja kädet niin mustana hiekasta, tukka tosi sekaisin ja kädessä grillimakkara, jota pisteli poskeensa keskellä hiekkalaatikkoa :xmas:

Jaa-a. Sen kun tietäisi.
Mutta joka ketjussahan on aina vähintään yksi päänaukoja. Yleensä ei musta :whistle: vaan muunvärinen. Yllättäen myöskään näiden päänaukojien lapsista ei koskaan kuvia nähdä, eikä sisustuksesta, hiustyylistä yms, vaikka he jakavatkin mielipiteitään auliisti kuvaketjuissa. Päänaukojat eivät kerro omien lastensa nimiä nimiketjuissa, mutta muistavat kuitenkin haukkua toisten lasten nimet. Jne. Mahtaa olla rankka elämä sillä asenteella!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä meinasin laittaa tylleröstä kuvan eilisistä pihatalkoista, mutten saa aijaata toimimaan jostain syystä... Siinä olis varmaan tää arvostelija haukkonut henkeään. Oli naama ja kädet niin mustana hiekasta, tukka tosi sekaisin ja kädessä grillimakkara, jota pisteli poskeensa keskellä hiekkalaatikkoa :xmas:
mulla yleensä se sanoo, et kuvan koko on liian iso ja joudun sit mennä pienentämään sen kuvankäsittelyohjelmalla ensin.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja littlelady:
Tarkoitus olikin varmaan ärsyttää. Täällähän on joskus harmaat arvostellu ihan tosissaan toisten lasten kuvia, pistää v*****aan sellanen.
Ku mä en tajuu just sitä, että kuka oikeesti arvostelee LAPSEN ulkonäköä. jotenkin ihan tunnevammasta touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
mulla yleensä se sanoo, et kuvan koko on liian iso ja joudun sit mennä pienentämään sen kuvankäsittelyohjelmalla ensin.
Mulla ei sano mitään, lykkää vaan valkosen sivun kun koitan ladata kuvan. Ärh.

Yhteistyössä