Mikä siinä tississä on niiiin ihanaa...

Siis 7,5 kk joka syö jo soseita, ihan höperönä minun ja tissien perään. Tuttipullosta on syönyt viimeksi4 kk iässä, sen jälkeen ei ole enää osannut tuttia imeä. Nyt tiedän mikä on tissitakiainen... :whistle:
 
kummipoika söi 1v6kk asti. sitte ite lopetti. meillä neiti miltei 7kk eikä miulla oo aikomustakaan lopettaa ennenku neiti ite ittensä tissistä vierottaa. mutta tää oli vaan mun henk. koht. mielipide.
 
miuku
Alkuperäinen kirjoittaja herne:
meidän tissihirmu on jo 1v 4kk, tulee repimään paitaa kun herra haluaa tiitaata :D
JA meidän 1v 6 kk. Ihan ilmoittaa vaan että "TISSIÄ!" Nyt tää on mennyt jotenkin hullummaksi, vieroitus ei tuu oleen helppoa. Halaillaan ja ollaan sylikkäin muutenkin, et ei tämä läheisyyden puutteestakaan johdu. Tietääkö joku, onko tää joku vaihe? Eilen laitoin laastarit tisseihin, mutta siitä seurasi syvä loukkaantuminen ja mahtava huuto. Mut joo, joku siinä tississä pikkusta viehättää, vaikka ei noi mun mielestä niin häävit ole.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Siis 7,5 kk joka syö jo soseita, ihan höperönä minun ja tissien perään. Tuttipullosta on syönyt viimeksi4 kk iässä, sen jälkeen ei ole enää osannut tuttia imeä. Nyt tiedän mikä on tissitakiainen... :whistle:
Mulla saman ikäinen tyttö ja vain tissi kelpais.Kiinteiden kanssa jumalaton tappelu ja vain tissillä eläis.
 
miuku
Alkuperäinen kirjoittaja herne:
meidän tissihirmu on jo 1v 4kk, tulee repimään paitaa kun herra haluaa tiitaata :D
Niin ja ympäristö painostaa lopettamaan, mut minä imetän niin kauan kun minusta ja ukkelista siltä tuntuu...
Kiva kuulla, et toisillakaan ei ole kiire lopettaa imetystä. Ympäristön paine on kyllä melkoinen... Imetys kun näyttää olevan meidän tytölle huisin tärkeä juttu, eli kai se jotain tarkoitusta palvelee. Hurmosmaito, niin kuin joku kirjoitti, se on niiin osuva kuvaus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kaksoset täytti tänään 5 kk ja yhä tissiaddikteja kumpikin. Pojalla vielä syntyessään oli hampaat kuten isosiskollaankin, sattuu hitusen. Yritä kestää.
syntyessään hampaat???? :eek: kuinka paljon tuota tapahtuu? siis kuinka yleistä tuo on että vauva syntyy hampaat suussa?
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kaksoset täytti tänään 5 kk ja yhä tissiaddikteja kumpikin. Pojalla vielä syntyessään oli hampaat kuten isosiskollaankin, sattuu hitusen. Yritä kestää.
syntyessään hampaat???? :eek: kuinka paljon tuota tapahtuu? siis kuinka yleistä tuo on että vauva syntyy hampaat suussa?
Kotkassa kuulemma n. kuudella vauvalla vuodessa. Meillä nuo oli vauvalla ja myös 11/07 syntyneellä. =)

Mutta niin, ukko tulee koneelle, mie meen vaavien viereen. :)
 
:wave: Samaan pinoon meidän pikku-ukon kanssa. Poju täyttää 2v marraskuussa ja olen saanut tissittelyt harvennettua vain aamutisseihin. (Tämä ihan omankin mukavuuden vuoksi niin saa viikonloppuisinkin pidennettyä aamu-unia ;) )
Ihan hirveä tissitakiainen. Yötissistä pääsin eroon kun oli työreissu, jonka vuoksi piti olla yötä pois kotoa. Sitten vain pari yötä lujana ja selitin pojalle, että tissi on tyhjä tai loppu ja aamulla sitten saa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kaksoset täytti tänään 5 kk ja yhä tissiaddikteja kumpikin. Pojalla vielä syntyessään oli hampaat kuten isosiskollaankin, sattuu hitusen. Yritä kestää.
syntyessään hampaat???? :eek: kuinka paljon tuota tapahtuu? siis kuinka yleistä tuo on että vauva syntyy hampaat suussa?
Mun miehellä on ollut pari hammasta suussa jo syntyessään ja meidän kaikille (kolmelle) lapselle on tullut ekat hampaat jo 3kk:n ikäisenä. Aika äkkiä se pureminen kuitenkin loppuu.
 

Yhteistyössä