häh
???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No näille hollywoodin tyypeillehän on siinä samalla tehty ehkä muutakin, mitä eivät julkisuudessa kerro SIKSI niillä niin nätit mahat ja arvetAlkuperäinen kirjoittaja nätti:Alkuperäinen kirjoittaja g:miten se synnytys vs sektio riippuu siihen vartalon kuntoon? eikö maha ole rumempi kun siinä on arpi? kyllä mun alapää on ihan normaali eikä tarvinnu istua kertaakaan minkään renkaan päällä vaikka 2 synnytystä takana... ja miksi pitää aina olla kateellinen jos on jostain eri mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle on tehty kaksi sektiota eikä yhtään hävetä. Vartalo on hyvässä kuosissa, samoin alapää, paranin nopeasti kun ne alateitse synnyttäneet istuskeli renkaiden päällä. Joskus tuntuu että noi vouhkaajat ovat kateellisia kun joku muu selviääkin vähemmillä kivuilla kuin itse, se sitten kostetaan olemalla marttyyri ja esittämällä parempaa äitiä.
Aika monille huippumalleille ja hollywood-julkkiksille on tehty nimenomaan sektio - onko paljoa arvostelemista heidän bikinikuvissaan?
Todellisuudessa arpi on niin alhaalla, karvoituksen keskellä (niin jos ON karvoja) alkkareiden alla, ettei sitä kyllä näe kukaan muu kuin itse ja puoliso. Eli ei paljoa sektioarvet haittaa!
Miten niiden jotkut kauneusleikkaukset ja rasvaimut liittyi siihen, ettei niiden sektioarvet näy? Kun joku nimenomaan arvosteli, että sektioäitien mahat on rumia kun niissä on arpi...