mikä siinä on kun ne nuoret miehet ei saa autoja pysymään suorassa talvisin???

• Viestiketjun aloittaja aiheestakovalt
  • Ensimmäinen viesti
aiheestakovalt
tänään taas vaihteeksi sai sydän kurkussa olla kun olin tyttären kanssa ulkona kävelemässä kaupalta kotiin niin pihakadun mutkassa joku nuori mies tuli suurella ylinopeudella auto poikittain mutkaan!!! kyllä keittää tuollainen! eikä ollut ensimmäinen kerta tänätalvena kun näkee. usein kauppojen parkkipaikoillakin pitää heitellä sitä autoansa niin!

"fillari"
tänään taas vaihteeksi sai sydän kurkussa olla kun olin tyttären kanssa ulkona kävelemässä kaupalta kotiin niin pihakadun mutkassa joku nuori mies tuli suurella ylinopeudella auto poikittain mutkaan!!! kyllä keittää tuollainen! eikä ollut ensimmäinen kerta tänätalvena kun näkee. usein kauppojen parkkipaikoillakin pitää heitellä sitä autoansa niin!
Se onkin taitolaji. Kokeilepa itse tehdä.

Koska niillä on jalkojen välissä sellainen kasvain johon pakenee veri niiden aivoista. Meidän tielläkin ollut kaksi ulosajoa kuukauden sisällä, toinen auto lensi lumivallin yli pyörätielle asti. Niin kauan leikitään että joku kuolee.

Naiset pitävät sitä automaattisesti vaarallisena, jos auto liikkuu sekunninkin muuten kuin raiteilla.. Sama juttu aina kun on joku naispuolinen kyydissä, iästä riippumatta. Puolen sekunnin perän luisto liukkaalla, ja nainen olettaa, että seuraavaksi bensiinitankki räjähtää ja auto heittää voltin.

No, olipa yleistystä. Varmasti jotkut papatkin näin ajattelevat.

"fillari"
Naiset pitävät sitä automaattisesti vaarallisena, jos auto liikkuu sekunninkin muuten kuin raiteilla.. Sama juttu aina kun on joku naispuolinen kyydissä, iästä riippumatta. Puolen sekunnin perän luisto liukkaalla, ja nainen olettaa, että seuraavaksi bensiinitankki räjähtää ja auto heittää voltin.

No, olipa yleistystä. Varmasti jotkut papatkin näin ajattelevat.
En mie kyllä piä. Oon ollu kyllä semmoisessa kyyvissä ja kuski on kyllä luotettava, ihan ite sen joskus oon teheny.

"poikia3"
No minusta perän heittättäminen julkisilla teillä ei ole kovin viisasta eikä turvallistakaan. Voi vaikka tulla auto vastaan, tai autoa ei saakkaan hallintaan ja on niiden kävelijöiden päällä siellä kadun reunassa. Kiinnittäisin huomiota myös ap:n tekstin kohtaan pihakatu - nopeuden pitäisi siis olla hallittu ja myös auton täysin hallinnassa - myös jos yllättävä tilanne tulee eteen.

Toinen mitä en käsitä on risteysten oikominen. Kun itse on tulossa t-risteykseen, niin 8 kertaa kymmenestä, joku tulee vastaan mun kaistallani ja vain oma nopea reaktioni on estänyt törmäyksen.

Yhteistyössä