Mikä siinä on kun Antti88 ei tiedä sitä, että Suomessa on Petteri Orpon johtama hallitus?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Antti88 haikailee muodostavansa hallituksen Kokoomuksen kanssa eikä sen takia halua kritisoida kokoomuspolitiikkaa liikaa. Samasta syystä en itse voi äänestää SDP:tä. ääni demareille on ääni kokoomushallitukselle. Pitää siis äänestää vasemmistoliittoa tai jotain natsipuoluetta.
 
vierailija
#2:lle kopio HS:n lukijakommentista.
Toivottavasti menee haavista läpi.

Birgit PaajanenIlmoita asiaton viesti
16:20
Ministeri Purran näkyvyys on suurempi kuin pääministerin.
Asiat ovat sitä miltä ne näyttävät, kuten sanotaan.

Lindtman käyttää hallituksesta juuri sitä nimeä, miltä hallituksen johtaminen näyttää: Purran hallitus.

Kokoomuksen, pääministerin, näkyvyys ja koko hallituksen luotettavuus on hyvin alhainen, eikä sitä auta yhtään Orpon ylimielisyys: "...saan olla erimieltä", " toivoisin teiltä sisälukutaitoa".
Orpolla oli mahdollisuus osoittaa puolueensa - ja omaa - tapaansa kantaa vastuuta. Hän päätti toisin.

Ainoastaan Purra, istuessaan pääministerin vieressä, näytti tyytyväiseltä Orpon heittoihin.

Muut Kokoomus-ministerit eivät hymyilleet.

Pettymykseni Kokoomukseen kasvaa tällaisesta. Odotin enemmän, PS:n selkeästä manipulaatiosta huolimatta, toivoin Orpon ja Kokoomuksen pystyvän pitämään "populismin" edes hivenen paremmin ruodussa. Näin ei ole käynyt.
 
vierailija
Juurikin tämä ja olen asiassa täysin samaa mieltä, vaikka en niin politikkaa taidakaan (olen se kuuluisa "maallikko"), enkä ole varsinaisesti minkään puolueen kannattajakaan:

"Ministeri Purran näkyvyys on suurempi kuin pääministerin.
Asiat ovat sitä miltä ne näyttävät, kuten sanotaan.

Lindtman käyttää hallituksesta juuri sitä nimeä, miltä hallituksen johtaminen näyttää: Purran hallitus."
 
vierailija
Juurikin tämä ja olen asiassa täysin samaa mieltä, vaikka en niin politikkaa taidakaan (olen se kuuluisa "maallikko"), enkä ole varsinaisesti minkään puolueen kannattajakaan:

"Ministeri Purran näkyvyys on suurempi kuin pääministerin.
Asiat ovat sitä miltä ne näyttävät, kuten sanotaan.

Lindtman käyttää hallituksesta juuri sitä nimeä, miltä hallituksen johtaminen näyttää: Purran hallitus."
Hyvin olet maallikkona jyvällä ja kärryillä Suomen hallituksen tilanteesta. Purra ohjaa hevosta, ja Orpo makaa kiesseissä puoliunessa kuin lännenelokuvissa.
Kaipaan lisää aksönia tälle viikolle.
Olisi ihana nähdä välikysymystunnilla tilanne, jossa parivaljakolle kävisi kuin Madonnalle. Ajanpuutteen takia suhde kuihtuisi kasaan. Kumpikaan ei enää keksi mitään uutta sanottavaa asioihin.
 

Yhteistyössä