Mikä siinä Jasminessa nyt niin kovin ärsyttää teitä, kun kokoajan haukutte häntä?

  • Viestiketjun aloittaja 4 lasta 24v
  • Ensimmäinen viesti
4 lasta 24v
Mä uskon, että hän on ihan todellinen henkilö, hieman vain huomionhakuinen, mutta silti todellinen.

Mukavakin tuntuu olevan, joten miksi kokoajan haukutte häntä?

Oletteko kenties kateellisia, kun niin paljon lapsia, kauan ollut miehensä kanssa yhdessä ja erittäin onnellisiakin tuntuvat olevan??

Sivusta vain seurannut ja ihmetellyt :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
täällä on helppo kaataa loskaa toisten niskaan jos ottaa päähän joku asia.varmaankaan kovin moni ei uskaltais sanoa kaikkea täällä kirjoittamaansa ääneen jos oltais face to face.
Komps.

Vaikuttaa mukavalta ja aidolta ihmiseltä kirjotuksineen. Kukaan ei voi eikä jaksaisi keksiä kaikkea tuota.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Näkyy kilometrin päähän, että se on provo. Ihan yleisesti. Ei ole merkitystä sillä, että on 6 lasta.
Mikä hänestä tekee sinun mielestäsi provon? Koska on niin huomionhakuinen?
No on tosiaan huomionhakuinen, "moi mä vietän palstalla hääpäivää, moi mä lähden hieromaan mun rakasta miestä". Mut edelleen on kiva että joku viitsii keskustelua herättäviä aloituksia tehdä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
täällä on helppo kaataa loskaa toisten niskaan jos ottaa päähän joku asia.varmaankaan kovin moni ei uskaltais sanoa kaikkea täällä kirjoittamaansa ääneen jos oltais face to face.
Komps.

Vaikuttaa mukavalta ja aidolta ihmiseltä kirjotuksineen. Kukaan ei voi eikä jaksaisi keksiä kaikkea tuota.
Kuten ei Aksukaan. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
täällä on helppo kaataa loskaa toisten niskaan jos ottaa päähän joku asia.varmaankaan kovin moni ei uskaltais sanoa kaikkea täällä kirjoittamaansa ääneen jos oltais face to face.
Komps.

Vaikuttaa mukavalta ja aidolta ihmiseltä kirjotuksineen. Kukaan ei voi eikä jaksaisi keksiä kaikkea tuota.
Kuten ei Aksukaan. :xmas:
:LOL: :ashamed: anteeksi.
 
mi
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
täällä on helppo kaataa loskaa toisten niskaan jos ottaa päähän joku asia.varmaankaan kovin moni ei uskaltais sanoa kaikkea täällä kirjoittamaansa ääneen jos oltais face to face.
Komps.

Vaikuttaa mukavalta ja aidolta ihmiseltä kirjotuksineen. Kukaan ei voi eikä jaksaisi keksiä kaikkea tuota.
Kuten ei Aksukaan. :xmas:
:whistle: niinpä niinpä
 

Yhteistyössä