Mikä sen sos-auton numero olikaan?

kukka-
Alkuperäinen kirjoittaja ÄityliKolmelle:
just tuota ylintä kommenttia tarkoitan :)
Niin, mitä siinä sinun mielestäsi sitten oli erikoista?

Menkää itseenne ihn oikeasti.
Ja totta, ei tarvitse miettiä mistä nämä koulukiusaajat yms saavt roolimallinsa, kun tätä palstaa lukee. :(
 
Boogyman
mun tyttö ainakin on kova tekemään töitä on kaksi kesätyöpaikkaa järjestänyt itselleen, koulu menee erittäin hyvin ja harrastukset myös ovat tuottaneet tulosta.....poika kulkee siskonsa jalanjälkiä...eli sellaiset kasvaa minun lapsistani :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Juu, voisipa olla vastaamattakin. Aika ikäviä kommentteja tulee hänen näppiksiltään. Siitäkin huolimatta että sanoo olevansa sivistynyt.
Olen sivistyneesti samaa mieltä. Siirilläkö on oikeus tuomita niin palstailijat, kuin heidän lapsensakin?
 
Jos ei kiinnosta niin onko niitä ketjuja pakko avata? Mielenkiintosta, että viitsitte kuitenkin tulla haukkumaan ja ilkkumaan vaikette ole hänen jutuista ees kiinnostuneita.. :D En oo seurannu mitä hän on kirjotellu ja millon ollu ilkee kellekin mutta jättäkää ihan omaan arvoonsa.
 
kukka-
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Jos ei kiinnosta niin onko niitä ketjuja pakko avata? Mielenkiintosta, että viitsitte kuitenkin tulla haukkumaan ja ilkkumaan vaikette ole hänen jutuista ees kiinnostuneita.. :D En oo seurannu mitä hän on kirjotellu ja millon ollu ilkee kellekin mutta jättäkää ihan omaan arvoonsa.
No olen kyllä samaa mieltä. En ole myös täällä (eilen varmaankin) seurannut kenenkään kirjoituksia niin erikoisesti. Mutta tuollaisesta käytöksestä en tykkää että jos ei kiinnosta,niin sitten ei kiinnosta, mutta tällainen kiusaaminen mihin saadaan "kaikki" mukaan niin on todella raukkamaista.
 
kukka-
Alkuperäinen kirjoittaja ÄityliKolmelle:
Mutta jos hänellä on oikeasti joku "ongelma" , niin eikö olis parempi jättää vastaamatta? :xmas:
Niin mitä tarkoitat? Minkälainen ongelma? Tarvitsee apua johonkin vai vihjaatko että päässä olisi jotain? Jos vihjaat tuota jälkimmäistä niin eikö ole vähän typerää käytöstä tuollainen aikuiselta? Eikö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄityliKolmelle:
Mutta jos hänellä on oikeasti joku "ongelma" , niin eikö olis parempi jättää vastaamatta? :xmas:
Niin mitä tarkoitat? Minkälainen ongelma? Tarvitsee apua johonkin vai vihjaatko että päässä olisi jotain? Jos vihjaat tuota jälkimmäistä niin eikö ole vähän typerää käytöstä tuollainen aikuiselta? Eikö?
Hilseongelmaa
 
No, mä en vastaa tietyille, jotka täysin tahallaan yrittävät ihmisiä ärsyttää.

Sori, jos se on jonkun mielestä kiusaamista tai väärin...mun mielestä vaan huonosti käyttäytyvät pikkulapset saa lopettamaan siten, ettei anna mitään huomiota (ei myönteistä eikä kielteistä ) kun he käyttäytyvät huonosti.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No, mä en vastaa tietyille, jotka täysin tahallaan yrittävät ihmisiä ärsyttää.

Sori, jos se on jonkun mielestä kiusaamista tai väärin...mun mielestä vaan huonosti käyttäytyvät pikkulapset saa lopettamaan siten, ettei anna mitään huomiota (ei myönteistä eikä kielteistä ) kun he käyttäytyvät huonosti.
No sähän toimit just oikein. Et varmaan kuitenkaan tee erikseen aina avausta, et hei, kaikki mukaan, toi on urpo?

Tämänkin ketjun avaaja on itse viittaamassaan ketjussa kommentoimassa, ni täähän on ihan älytöntä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
No sähän toimit just oikein. Et varmaan kuitenkaan tee erikseen aina avausta, et hei, kaikki mukaan, toi on urpo?

Tämänkin ketjun avaaja on itse viittaamassaan ketjussa kommentoimassa, ni täähän on ihan älytöntä.
No oikeessahan sä oot... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Onko se kiusaamista, jos ei kiusaajalle tahdo jutella... tai syrjimistä, jos ei halua tahallaan loukkaaviksi muotoiltuihin kommentteihin vastata...
Ja yhdessä tehdään kollektiivinen sopimus? Mikään ei ole muuttunut koulukiusaamisessa. Sujuu palstoilla, työpaikoilla ym.
 

Yhteistyössä