Mikä se saa eläkeläisen juoksemaan pitkin tietä

Se on semmosta aamuvirkkujen käsittämätöntä elämää, joka on mysteeri minulle.
Yks menee 6 aikaan uimahalliin, toinen klo 5 pitkälle lenkille. No, ne alkaakin tiltata illalla 21-22 maissa viimeistään.

Mä annan siihen aikaan kropan vielä levätä, jos on vapaapäivä. Uni ja lepo auttaa elimistöä korjaamaan vaurioita.
Jos saa nukkua vaikka klo 8 asti, mieli on virkeä, tyyni, kestää vaikka mitä.
 
No jos on aamuvirkku ja koko elämänsä tehny noin, niin miks pitääs eläkkeellä muuttaa tapansa vain sen takia, että on eläkkeellä? Enemmän mä ihmettelen sua, että ihmettelet tuollaasta. :D

Mun sukulaismies on lähemmäs 90v. ja edelleen käy lenkillä. Hölkkä on tainnut hidastua kävelyyn, mutta jos on koko ikänsä liikkunu niin ei sitä jätä jos vain kunto sallii. Tuo mies tuli edellistalvena mua vastaan hiihtäen. :D

Mä oon kaukana aamuvirkusta ja hikilenkkeilijästä :LOL::LOL:
 
vierailija
Aikainen lintu madon nappaa jne...
Aamuvirkulle tuo lenkkeilyaika sopii hyvin.
Aikainen lintu tosiaan, mut jos ei ole opetellut minkäänlaista ajoitusta koskaan, voi kuvitella, että se nukkuminen on ainoa tavoiteltava asia maailmassa. Univelkaisella menee koko elämä sängyssä "venymiseen". Antaa unen tulla silloin kun se on tullakseen ja touhuaa sen mukaan, mihin on paras vire tai mikä täytyy tehdä.

"Aikominen" puolestaan on kaikkein raskainta, tiedätkö?
 
vierailija
Jokaisen ihmisen sisäinen kello toimii omaan tahtiin. Toiset ovat luonnostaan aamuvirrkuja ja toiset yökukkujia. Kehon puhdistuminen ei tapahdu kellon rytmissä vaan oman kehon ja oman unen rytmissä.
 

Yhteistyössä