mikä se on?

  • Viestiketjun aloittaja Dita
  • Ensimmäinen viesti
Dita
Mikä on kun kävelet kadulla, muttet kiinnitä huomiota kehenkään erityiseen? Saattaa olla pari kivan näköstä heppua, mutta et kuitenkaan syty vaikka saisitkin hymyn? Etsit potentiaalista petikamua, muttet todellakaan huomaa ketään, edes se kahvilan komistus ei saa sinua innostumaan? Sitten ykskaks, aivan yllättäen, huomaat jonkun. Ei välttämättä aivan ihannetyyppiäsi, mutta hänessä on sitä jotain? Pidät ruskesilmäisistä, mutta tämän sinisilmän katse saa sinun vatsasi perhoset vipeltämään? Et edes pidä tollaisista hiuksista muttet nyt osaa ajatella muuta kuin että saisit pujottaa sormesi tuohon pehkoon? Siis kysymys kuuluu: mikä siinä on että joku saa sinut aivan villiksi? Yleensä se joka saa sinut ajattelemaan tuhmia ja toimimaan impulsiivisesti ei ole omaa tyyliäsi mutta se jokin hänessä on? Mikä on se jokin? Itse pidän tummista, isokokoisista karjuista, mutta nyt on aivan toisenlainen mies vallannut ajatusmaailmani ja hän saisi viedä minut mukanaan ihan milloin tahansa..
 
mies
Ehkä se osa on alkukantaista käyttäytymistä, mikä varmisti lajin säilymisen. Johti pariutumiseen ja suvun jatkamiseen. Ja silti ihmiset väittävät itseään viisaiksi, fiksuiksi ja filmaattisiksi. Siitä huolimatta ollaan välillä alapäällä ajattelevia petoja:)
 
yks
Eli et ole löytänyt sitä etsimääsi ""oikeaa"" jalat alta vievää miestä niistä isoista tummatukkaisista ja ruskeasilmäisistä karjuista, minkä luulit olevan sinua varten (olet monia tavannut, mutta suhdetta ei ole syntynyt tai se ei ole toiminut). Olet siis pettynyt pidemmän päälle sen tyyppisiin miehiin.

Nyt olet alitajuntaisesti laajentanut valikoimaa toisenlaisiin tyyppeihin ja ehkä tätä kautta löydät sen sinulle sopivimman :)

Ehkä teillä juuri ne näkymättömät feronit kolahtavat ja lujaa ;)


 
Dita
Eikö tuossa tapauksessa kuka tahansa kelpaisi parittelukumppaniksi? Varmaan sinullakin, mies on ollut kokemus jossa joku ennelta-arvaamaton saa mielen levottomaksi ;) Mulle on käynyt tämä muutamia kertoja elämän aikana ja nämä henkilöt jotka muhun on saaneet vipinää, ovatkin osoittautuneet loistaviksi petikumppaneiksi minulle. Heihin on mutkatonta ollut tutustua ja seksi on mahtavaa sekä olen myös herättänyt heissä saman mielenkiinnon, mikä minut on saanut villiksi :) Voiko ihminen jotenkin ""haistaa"" sopivan seksikumppanin?
 
Dita
Nimimerkille ""yks"". En huomannut kirjoitustasi aiemmin, taidettiin naputella samaan aikaan :) Voit olla hyvinkin oikeassa ja tavallaan feromoneja tarkoitinkin kun mietin ""haistaako"" jotenkin sopivan petikumppanin.
 

Yhteistyössä