Mikä se oli se kauppakeskus kaakkurissa oulussa ???

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
onko se se muka..??
eikö siinä pitänyt olla monta eri liikettä...
netti sivujen mukaan se on jotain ihan muuta ku kuvittelin...
mä en sinne lähtis shoppaan..ei siel ole, ku cittari ja sit tien toisel puolel bauhaus iittalan tehtaanmyymälä (jossa kalliimpaa, ku taviskaupas), hoplpo, marimekko..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
onko se se muka..??
eikö siinä pitänyt olla monta eri liikettä...
netti sivujen mukaan se on jotain ihan muuta ku kuvittelin...
mä en sinne lähtis shoppaan..ei siel ole, ku cittari ja sit tien toisel puolel bauhaus iittalan tehtaanmyymälä (jossa kalliimpaa, ku taviskaupas), hoplpo, marimekko..
siis hoplop...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
onko se se muka..??
eikö siinä pitänyt olla monta eri liikettä...
netti sivujen mukaan se on jotain ihan muuta ku kuvittelin...
mä en sinne lähtis shoppaan..ei siel ole, ku cittari ja sit tien toisel puolel bauhaus iittalan tehtaanmyymälä (jossa kalliimpaa, ku taviskaupas), hoplpo, marimekko..
kattomassa oltas käyty...
ei varmaan oo ees kattomisen arvoinen ??

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja vu:
bauhaus? verkkokauppa.com? iittala outlet? marimekko? juhlan taika? kylpyMaailma? Meikä rehvastelee Oulu-tietämyksellä? :D

onko ne siinä samassa rakennuksessa jota ainakin viime syksynä vielä rakennettiin siihen kaakkurin sittaria vastapäätä
:D
joo.. mene mieluummin zeppeliiniin.. enemmän kauppoja..
 
Sit on tuo sittari josta mainos lupaa paljon enempi... Ei oo ku ihan tavallinen sittari jonka yhteydes pari miniputiikkia joihin mahdu edes kunnolla sisälle. Niin ja sit Veikon kone ja Pohjolan pariisi jossa myydään halppiskrääsää. Oonpas mie positiivisella tuulella :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
onko se se muka..??
eikö siinä pitänyt olla monta eri liikettä...
netti sivujen mukaan se on jotain ihan muuta ku kuvittelin...
mä en sinne lähtis shoppaan..ei siel ole, ku cittari ja sit tien toisel puolel bauhaus iittalan tehtaanmyymälä (jossa kalliimpaa, ku taviskaupas), hoplpo, marimekko..
kattomassa oltas käyty...
ei varmaan oo ees kattomisen arvoinen ??
tulisit vaan pettymään.. me ollaan hoplopin vuoksi käyty ja, ku ohi ajetaan, mut sen takia sinne ei kannata lähtee.. :( Uteliaana kysyn, et millon olette täälläpäin.. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Sit on tuo sittari josta mainos lupaa paljon enempi... Ei oo ku ihan tavallinen sittari jonka yhteydes pari miniputiikkia joihin mahdu edes kunnolla sisälle. Niin ja sit Veikon kone ja Pohjolan pariisi jossa myydään halppiskrääsää. Oonpas mie positiivisella tuulella :snotty:
mä olen samaa mieltä.. ilmeisesti mä olen pettynyt noihin.. lupaa enemmän mitä on..
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaakkurinkulmassa on muistaakseni Verkkokauppa, Iittala, Marimekko, Tiimari, HopLop, Euronics
nämä ja bauhaus! Ja en ymmärrä miksei muka ole käynnin arvoinen! Bauhausistakin löytyy vaikka mitä! Tien toisella puolella on cittari, eurolandia, ym
 

Yhteistyössä