Mikä sai sinut tänä jouluna hyvälle mielelle?

• Viestiketjun aloittaja antamisenjoulu
  • Ensimmäinen viesti
Appivanhempien ilo kun olivat syömässä ja saivat jutella lasten kanssa. Lapset on kaikki aikuisia ja mummo ja pappa on niin ylpeitä kuullessaan opiskeluista ja töistä ja harrastuksista

Se kun kaikki lapset oli kotona yötä, pelattiin lautapelejä, katsottiin leffoja ja oltiin vaan

Hieno aamuhetki, lenkki aurinkoisessa -14 asteessa, lumityöt ja aamusauna

"viiden äiti"
Liian kiihkeän ja kiireisen syksyn jälkeen tämä rauha ja koko perheen leppoisa yhdessä olo. Ulkona on kova pakkanen ja lunta, sisällä lämmintä, tunnelmallista ja kynttilät palavat - on vaan älyttömän hyvä olla!

Koko perhe koossa, ja äidin sydän oli onnesta sykkyrässä :) Yhdessäolo ja hauskanpito läheisten kanssa. Lahjatkin miellyttivät saajiaan. Tänään käytiin appivanhempien luona ja huomenna mennään mun vanhempia tervehtimään.

Toki myös työ, joka on välillä raskasta, mutta josta lähes joka päivä saa todella paljon. Olin siis ja olen vielä huomennakin töissä joulun aikana :)

"Aijai"
Lahjoitus tuntemattomalle avuntarvitsijalle.

Kotona vatsan pohjia hivelevä nauru kun eräs ihminen toi kissan tilasta toiseen. Kyseinen ihminen unohtanut miten kissoja käsitellään ja tuloksena ihminen kontallaan lattialla hämmentynyt kissa selässä ja ihmisellä verinen rikkoontunut paita päällä Kissan siirtäjää nauratti lähes enemmän kuin ihmistä joka yllätti kaksikon lattialla.

.

Perhe ja erityisesti se miten loistava isäpuoleni on. Jos nyt kuolisin niin haluaisin sanoa että rakastan häntä, kaikki muut läheiset sen tietää mut hän ei ja hän tekee äitini onnelliseksi ja kokonaiseksi että ei siitä voi olla kun kiitollinen.. Ja itkupilli itkee :'D

Yhteistyössä