Mikä saa naisen yrittämään kaverin miestä?

Tiedän erään ihmisen joka on saman illan aikana yrittänyt kolmen kaverimme miestä. Ketään miehistä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. En tajua kuinka tällä naisella oli pokkaa tehdä tuollaista, olkoot sitten kuinka kännissä tahansa.

Näissä kolmessa miehessä ei ole mitään vikaa, mutta mä en ainakaan pysty ajatella heitä sillä tavalla. Tuntuvat lähinnä veljiltä.

Samaa voi miettiä, että mikä saa miehen yrittämään kaverin naista?

:/ :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:38 kolmen äiti75 kirjoitti:
En usko huonoon itsetuntoon enkä kateuteen... todnäk kokeilun/valloittamisen tarve... Aika moni mies tuohon kuitenkin mukaan lähtee :) . Onneksi olkoon jos oma miehenne katselee vain sinua ;)
kiitos :saint:

ja alkuperäiseen aloitukseen palaten, en pitäis kaverina jos miestäni yrittäisi. oisko jonkin näköinen näyttämisen halu? tyyliin; minähän saan kenet vain,katoppa vaikka :whistle:

Mulla oli tämmönen tilanne että kaveri oli mun ukkoo vikitelly baarissa, änkeny syliin ja tanssimaan repiny melkein väkisin, ja sen tiedän että ukko ei tanssi niin yhtään mitään.

:kieh:
Mulle sitten kerto ja selitti että miten voit olla tommosen kanssa kuka sun kavereita yrittää :whistle:
ja että tanssimaan yritti joka hitaalla viedä. :whistle:
Tokasin että muuten hyvä muttei tuo ukko tanssi eikä se edes osaa mitään tanssia. \|O

käry kävi sillon kun kysyinkin ukon aikaan tältä kaverilta että miten se ilta menikään sillon :whistle:
Veti kaverin naaman aika paloauton väriseks.

plääh
Mun yksi "kaveri" on todella törkeä, on pannut kolmen "ystävänsä" miestä (idiootteja kyllä nää ukotki ku menee sen mukaa baarista) ja sitte sanoo vaan että minkäs mä sille mahdoin ku ne miehet halus OMG... jos noin ois niin pitäisköhän vaikka kieltäytyä!!!!!!!!!!! Se on aina yrittämässä jonkun miestä. Hän itse on aikast pyöreä eikä saa seurustelu kumppania jostain syystä vaan pelkästään näitä yhden panon juttuja.
Hän on mun eksää yrittänyt, siis silloin kun vielä oltiin yhdessä. Eksäni kyllä hänelle sanoi suorat sanat, nykyistä ei ole vielä kerenny yrittää kun eivät ole missään baareissa nähneet kun mieheni ei käy missään. Olen miehelleni kertonut tästä "ystävästäni" ja hänen mieltymyksistään varattuihin miehiin ja mieheni on sanonut ettei vähempää voisi kiinnostaa tämä henkilö kun hänelle sanoin että varautuu siihen että tulee häntäkin yrittämään jossain vaiheessa, mieheni sanoi että odottaa sitä päivää jos niin tapahtuu että hän sanoo muutamat valitut sanat.
Sitten tämä kaveri vielä ihmettelee miksi hänen ystävänsä suuttuvat hänelle...Niin, miksihän...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:59 plääh kirjoitti:
Mun yksi "kaveri" on todella törkeä, on pannut kolmen "ystävänsä" miestä (idiootteja kyllä nää ukotki ku menee sen mukaa baarista) ja sitte sanoo vaan että minkäs mä sille mahdoin ku ne miehet halus OMG... jos noin ois niin pitäisköhän vaikka kieltäytyä!!!!!!!!!!! Se on aina yrittämässä jonkun miestä. Hän itse on aikast pyöreä eikä saa seurustelu kumppania jostain syystä vaan pelkästään näitä yhden panon juttuja.
Hän on mun eksää yrittänyt, siis silloin kun vielä oltiin yhdessä. Eksäni kyllä hänelle sanoi suorat sanat, nykyistä ei ole vielä kerenny yrittää kun eivät ole missään baareissa nähneet kun mieheni ei käy missään. Olen miehelleni kertonut tästä "ystävästäni" ja hänen mieltymyksistään varattuihin miehiin ja mieheni on sanonut ettei vähempää voisi kiinnostaa tämä henkilö kun hänelle sanoin että varautuu siihen että tulee häntäkin yrittämään jossain vaiheessa, mieheni sanoi että odottaa sitä päivää jos niin tapahtuu että hän sanoo muutamat valitut sanat.
Sitten tämä kaveri vielä ihmettelee miksi hänen ystävänsä suuttuvat hänelle...Niin, miksihän...
tässä oli jotain samoja piirteitä kun mun entisen parhaan ystävän touhuissa. nainen ei ollut ikinä seurustellut kenenkään kanssa. p.aneskeli ukkomiehiä ja kavereiden ex:iä, harrasti yhdenillanjuttuja. omien sanojensa mukaan hän oli aina syytön kaikkeen "ei ole minun syy jos ukko pettää ym ym". mieheni kuitenkin tähän akkaan haksahti, nyt ovat vuoden verran olllet yhdessä kun ensin pettivät minua samaisen ajan. mut ei voi ymmärtää tuollaisia ihmisiä.. ei sitten millään. :/

plääh
No ei se paino vaikutakaan...Päässä kai vikaa ku pitää kavereiden ukkoja yrittää.

Ikävä juttu nöppönen, oli tosi ystävä ja upea mies sulla :kieh: Toivottavasti tää "ystäväsi" sais joskus tuntea miltä tuollainen tuntuu.

HARMAANA kerron
Niimpä, samaa miettinyt.

Teininä, paras kaverini yritti aina iskeä poikakavereitani. Siis ihan joka ikistä (olihan niitä 3 kappaletta, eri aikaan, peräti silloin kun olin 15-19v).
Jos ihastuin, "rakastuin", niin heti oli tää kaveri itteään tunkemassa siihen väliin. Ihan kokoajan tyrkytti itteään ihastukselleni.
Sanoin siitä "kaverille" joka kerta ja käskin pysymään poissa läheltäni, ei mitään vaikutusta.
Pisin suhde kesti puol vuotta ja sitten loppui kun ei vaan jaksettu enää sitä että aina pitää "kaveria" pakoilla että ei yrittäis kokoajan lääppiä jätkää. 2 seuraavaa suhdetta kaatuikin jo melko alkuvaiheissa kun jätkät ei jaksanut "kaveriani". Tosin tässä vaiheessa olin välit kaveriini jo jäädyttänyt melko tiukasti, mutta aina tää "kaveri" vaan tuli jostain ja tunki väliin.

19 vuotiaana löysin tään tosi rakkauden! "kaveri" kuuli siitä ammattikoulussa ja välitunnilla yritti meidän luo tulla. Karjasin niin kovasti (vieläkin hävettää) muutaman valitun sanan, "kaveri" meni ihan tulipunaiseksi (kaikkihan sen purkaukseni kuuli) ja pakeni paikalta. En oo sen jälkeen sitä nähnyt.

Tällä "kaverilla" oli itsellään aina kauniisti sanottuna useampi rauta tulessa yhtäaikaa. Joka viikonloppu kun joi, makasi hän aina eri miehen kanssa (jopa tuntemattomien kavereiden kavereiden kavereiden kanssa).
Hänellä ei koskaan ole ollut kunnollista, pidempää suhdetta, kuin kerran.
3kk seurustelun jälkeen meni naimisiin ja tuli heti raskaaksi. Vauva oli 6kk kun erosivat.
Sama teinimäinen rata kuulema jatkuu vieläkin :/

Ja ikää minulla ja "kaverilla" on +30.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:38 kolmen äiti75 kirjoitti:
En usko huonoon itsetuntoon enkä kateuteen... todnäk kokeilun/valloittamisen tarve... Aika moni mies tuohon kuitenkin mukaan lähtee :) . Onneksi olkoon jos oma miehenne katselee vain sinua ;)
Eikös se juonnu huonosta itsetunnosta, että täytyy valloittaa sieltä sun täältä :whistle:

niin olisko se vaikka
mä pystyn iskee ton miehen kun mun kaverikin on pystynyt?
tai sitten kun mies tietenkin mukava on vaimonsa kaverille niin jos luule jotain kiinnostusta.
?

se on aika vaikea sanoa mitä päässä liikkuu mutta ap:n tapauksessa se on jotain varmaan että haluu olla tavallaan vastustamaton. että sada kaikki miehet iskettyä. Että jos näkee että mies on kiinnostunut jostain toisesta niin haluu ottaa sen miehen huomion itseensä,että mä saan kaikki. Jotenkin noin ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:29 vieras kirjoitti:
Jos se oli salaa ihastunut niihin miehiin tai kenties rakastunut johonkin heistä? Tosin kai maailmasta löytyy ihmisiä jotka vain kettuillakseen valloittaa varattuja.
Ai kaikkiin kolmeen yhtä aikaa ihastunut/rakastunut saman illan aikana? :whistle: On muutenkin aika holtiton miesjutuissaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:32 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:29 vieras kirjoitti:
Jos se oli salaa ihastunut niihin miehiin tai kenties rakastunut johonkin heistä? Tosin kai maailmasta löytyy ihmisiä jotka vain kettuillakseen valloittaa varattuja.
Ai kaikkiin kolmeen yhtä aikaa ihastunut/rakastunut saman illan aikana? :whistle: On muutenkin aika holtiton miesjutuissaan...
Siis jotkus ihmiset voi olla ihastunut moneenkin ihmiseen yhtäaikaa. Aattelin et jos ihastus oli ollut pitempiaikaista ja sit ku sai vähän viinaa niin tilanne pääsi pinnalle. En mä tiedä pitäis olla joku nero et pystyis ymmärtämään toisen ihmisen käyttäytymistä.

Minun kaverilleni oli viimeinen pisara, kun sain komean miehen itselleni.
Hän yritti iskeä miestäni, mutta mies piti häntä lähinnä outona. Oli varmaan kova pala tälle kaverille, ettei hän voittanut minua siinä asiassa.
Kaveri sitten meni menojaan ja mies jäi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:48 Tallu kirjoitti:
Luetaanko flirttailu iskemiseksi tässä tapauksessa, vai mikä ne erottaa toisistaan?
Ei kai :eek:
Sitten isken toisten miehiä aika usein vaikka tippaakaan ei ole aikomusta :whistle:
Mun päivää piristää pienet hymyt ja eleet, eikä kysymys ole yhtään että oisin kiinnostunut kyseisestä ihmisestä.

Mulle ainakin flirttailu ja iskeminen kaksi täysin eri asiaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:54 riks raks poks kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:48 Tallu kirjoitti:
Luetaanko flirttailu iskemiseksi tässä tapauksessa, vai mikä ne erottaa toisistaan?
Ei kai :eek:
Sitten isken toisten miehiä aika usein vaikka tippaakaan ei ole aikomusta :whistle:
Mun päivää piristää pienet hymyt ja eleet, eikä kysymys ole yhtään että oisin kiinnostunut kyseisestä ihmisestä.

Mulle ainakin flirttailu ja iskeminen kaksi täysin eri asiaa.
No niin mullekin, mutta ymmärretäänkö flirttailu näissä tapauksissa iskemiseksi?

mulla on yks "kaveri" joka on ihastunut mun mieheen ja haluaisi hänet, mieskin tietää sen mutta ei todellakaan ole kiinnostunut hänestä. En ymmärrä että se on muka mun kaveri ja käy meillä mun miehen takia. Se on vielä mun miehen työkaveri ja näkevät päivittäin.

Yhteistyössä