vvierasss
Miksi jotkut kodit tuoksuvat "ihanille"? Vaikka koti olisi vanhakin niin siellä leijuu sellainen "karkkimainen" hyvä tuoksu. Mikä saa sinun kotisi tuoksumaan hyvälle?
No ei takuulla haise. Enemmän tupakka haisee kuin koira.Helpompi kysyä miten saa kotiin pahan hajun!
-hankkimalla eläimiä
Jokaisessa kodissa missä asuu eläimiä haisee aivan H_E_L_V_E_T_I_N pahalle!
No et sinä niitä hajuja haista jos sulla itellä on niitä elukoita. Hajuihinkin tottuu.No ei takuulla haise. Enemmän tupakka haisee kuin koira.
Nimim. pesen lattiat joka toinen päivä
Öö, mä kyllä poltan tupakkaa Ja haistan oikein hyvin sen kuvottavan lemun.No et sinä niitä hajuja haista jos sulla itellä on niitä elukoita. Hajuihinkin tottuu.
Ei tupakoitsijakaan haista sitä kuin pahalle tupakka haisee.
Pyh. Eläimet haisevat ja piste.Öö, mä kyllä poltan tupakkaa Ja haistan oikein hyvin sen kuvottavan lemun.
Lemmikkini ei löyhkää.
Olen yliherkkä haistamaan, usko pois.
Eipä tuo pasko ja kuse täällä, eikä edes kuolaa mutta elä sinä tuossa ällötyksessäsiPyh. Eläimet haisevat ja piste.
Myös elukoiden tarpeet ja eritteet haisevat aivan saatanan pahalle ja sitä kuolaa, kusta ja paskaa sekä ulkkoa tuotua muuta sontaa on kaikki kodin pinnat täynnä vaikka niitä moppailisi puolen tunnin välein.
Tai lenkkarit ja lenkkivaatteet. :xAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;29405959:Jos jotain hävittää pitää, niin miehen työkengät.
:$
Näin meilläkin, parkettipesuaine tuoksuu aivan huumaavalta.Lattioiden pesu!
Oih!!!! Ihmepuut!Alkuperäinen kirjoittaja Perdóname;29406189: