Mikä puhelin 6-vuotiaalle

Vihdoin myönnyin hankkimaan syksyllä 6-vuotta täyttävälle pojalle puhelimen kun isovanhemmat haluavat sen kustantaa ja auttaahan se yhteydenpidossa isänsä kanssa joka asuu ulkomailla.

Paikallinen Elisa liike ilmoitti että tänään saa Nokian 2710 puhelimia 40?:lla. Googletin kyseisen pihelimen ja siinä näyttää olevan jokin navigointi ominaisuus mitä poika ei kyllä tarvitse. Sopiikohan tällainen puhelin lapselle vai mikä olisi hyvä. Kamera saa olla mutta muuten voisi olla toiminnoiltaan melko yksinkertainen. Hinta mielestäni voisi jäädä alle 50?n.
 
jo 6v:lle kännyä. Mihin se sitä tarvitsee?? Kulkee känny kourassa pihalla kuunnelleen musiikkia, kuten ne muutkin tekee.. ja rehvastelee: Mulla on OMA känny... Ei ymmärrä ei.. mutta jokainen tyylillään!!!


http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2010/08/12/vain-holmo-ostaa-lapselle-alypuhelimen/201011065/12
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
jo 6v:lle kännyä. Mihin se sitä tarvitsee?? Kulkee känny kourassa pihalla kuunnelleen musiikkia, kuten ne muutkin tekee.. ja rehvastelee: Mulla on OMA känny... Ei ymmärrä ei.. mutta jokainen tyylillään!!!


http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2010/08/12/vain-holmo-ostaa-lapselle-alypuhelimen/201011065/12
Tarkoitus on pitää puhelin kotona jossain telineessä eikä lapsi saa kannella sitä mukanaan. Mutta kuten jo aiemmin sanoin niin isänsä asuu ulkomailla ja haluan että lapsi ja isä saa soitella keskenään aina kun siltä tuntuu eikä heidän tarvitse aina olla minun puhelimen perässä. Isä ja lapset näkevät toisiaan n. kerran vuodessa joten mielestäni ei ole kohtuutonta että isä saa soittaa omalle lapselleen aina kun siltä tuntuu ja lapsi saa soittaa isälleen kun ikävä iskee.
 
:) Mä karkeestin yleistin tuota asiaa, mitä täällä meillä päin näkee.. Näillä pienimmilläkin tosiaan kännyt kourassa ja kuunnellaan täysiä musaa, että kaikki varmasti huomaa..
Me ostettiin pojalle 6v lahjaks rannekello, josta voi katsoa kotiintulo ajan. Ei siis vielä siihenkään tarkoitukseen osteta kännyä. Ja meidän poika ei puhu kännyyn, edes meidän kanssa!!! Ei sano sanaakaan jos sille antaa kännyn :(
Hienoa, että lapsesi saa yhteyden isään ja isä lapseensa. =)
 

Yhteistyössä