Mikä pikavippi-firma antaa lainaa 500e--> ekan kerran?

  • Viestiketjun aloittaja hätä
  • Ensimmäinen viesti
hätä
versatile. Kiitos vastuksesta. Hyvä! :)
Nyt ei auta, autosta hajos vaihdelaatikko ja se on pakko saada kuntoon. :(
Ja nyt joulun alla tuo korjaamolle menevä raha pistää pahasti miinuksen puolelle.
Niissähän on kuitenkin kk maksuaika, eikö?
 
Mä en tiedä niistä maksuajoista, mutta yritä vielä selvittää saisko sitä pankista niin kuin joku ehdotti tai sitten joltain tutulta tai sukulaiselta. Mulla ei ole kokemusta noista vipeistä, mutta jutut mitä oon kuullu niin ei ole kivoja. Toivottavasti saat kaiken kuitenkin kuntoon. :)
 
Pankkiin mä menisin. Jos otat 200e----240 (14pv) jos maksat kuukauden päästä se on 248e ja tuon kun laskee vaikka sen kolme kertaa niin rahaa menee niin paljon hukkaan että huhhuh... ja vaikka ottaisit sen viissataa vaan niin kyllä siitä vaan maksua tulee...
 
ite jouduin pari vuotta sitten ottamaan pikavipin, PIKAVIPPI yhtiöstä... 300 e ... kuukauden päähän tuli lasku, summana 500 e.... eli 200 euroo oli pelkkiä heidän kulujaan... kannattaa olla varovainen ja ennemmin lainata jostain muualta.
 
Arnoldi
Näinpä! Ei sitä pikavippiä kannata aiva turhan takia ottaa.. käy vaan luottotiedoille huonosti kun rupeaa noiden vippien kanssa leikkimään. Itse kun olen muutaman kerran _joutunut_ ottamaan pikavipin niin olen kyllä todella vertaillut eri yritysen välisiä eroja. kattavat vertailut mielestäni olen saanut http://mistapikavippi.com sivulta.
 

Yhteistyössä