mikä piirre/tapa ärsyttää miehessäsi eniten?

kysymys tulikin otsikossa.
Itseäni ärsyttää se että esim pelaa pokeria,kolikkopelejä yms sanoo lopettavansa kohta,mutta aina se siirtyy tai että nyt ei veikkaa enää joitain pelejä,mutta ei sekään pidä.

Sitten ärsyttää tyhjät lupaukset asioista ja sotkusuus tai että tavarat jätetään miten sattuu
 
Rukoilijasirkka
Ettei se myönnä, jos se on väärässä. Ja joskus, että se laulaa lauluja väärillä sanoilla. Tai esittää hölmöä ja sit naureskelee, ku oon ihan raivona.
 
unni
Mua ärsyttää kanssa sotkuisuus!! Ja ettei tavaroita voi laittaa omalle paikalleen. Siis miksi ei voi?? Aamulla esmes ottaa vessan kaapista dödön ja kulkee keittiöön samalla laittaen sitä kainaloonsa, ja jättää sen vaikka kahvinkeittimen viereen..!! Tapahtuu useasti viikossa vieläpä! Urpo :D Tekee siis näin hyvin monelle muullekin tavaralle että jättää ihan mihin sattuu, eikä viesti mene perille ettei niin tehä. ARRRRRGH!!!
 
Se tulee aina välillä tohon viereen istumaan, tekee "polvinipsuja" :LOL: ja läppää mun läppärin kannen kiinni tai rupee kesken mun kirjotusten sorkkimään näitä kirjaimia :LOL:
(istun sohvalla) Haen kohta pojan vesitykin tohon viereen :whistle: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja unni:
Mua ärsyttää kanssa sotkuisuus!! Ja ettei tavaroita voi laittaa omalle paikalleen. Siis miksi ei voi?? Aamulla esmes ottaa vessan kaapista dödön ja kulkee keittiöön samalla laittaen sitä kainaloonsa, ja jättää sen vaikka kahvinkeittimen viereen..!! Tapahtuu useasti viikossa vieläpä! Urpo :D Tekee siis näin hyvin monelle muullekin tavaralle että jättää ihan mihin sattuu, eikä viesti mene perille ettei niin tehä. ARRRRRGH!!!
Joo, tämä kans!
Mikä IHME tajuttomuus siinä voi olla, ettei voi laittaa sitä tavaraa takaisin siihen, mistä se on otettukin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Se tulee aina välillä tohon viereen istumaan, tekee "polvinipsuja" :LOL: ja läppää mun läppärin kannen kiinni tai rupee kesken mun kirjotusten sorkkimään näitä kirjaimia :LOL:
(istun sohvalla) Haen kohta pojan vesitykin tohon viereen :whistle: B)
Ettei vain haluaisi huomiota?
:whistle:
 
Ollaan oltu koht 6 vuotta naimisissa, eikä oo vieläkää oppinu viemää aamukahvikuppiaan olohuoneen sohvapöydältä tiskiin. Se kun pitää aina saada juoda olohuonees... :kieh:
Ja sit se, et vaikka oisin ihan just siivonnu, ni silti kehtaa jättää työvaatteet aina käytävän lattialle!!!! :headwall:
 
sj
Se, kun aion tehdä ihan vain pikasiivon, siis esim. nopean imuroinnin 20 min., ja se alkaa auttamaan, ja saa siivoukseen kulumaan tunteja, kun ei voi tehdä sellasta suurpiirteistä työtä. Eli alkaa siinä sitten siirtelemään sohvia ja "mä nyt pesen lattiatkin yhtäkkiä", jolloin ajatus pikaisesta siivosta menee mönkään. Eli joissain asioissa liian tarkka välillä.

Ja se, että ei näe itsessään ikinä mitään vikaa vaan aina syy on muissa.
 
Anna
Se haluaa aina kiehnätä. siis ihan koko ajan, liikaa. Joko se on silittelemässä mun tukkaa tai hieromassa jalkoja mutt jatkuvaan pitää olla ihokontaktissa. Häiritsee.

JA se ei koskaan ikinä missään tilanteessa suutu mulle. Mä saan aina vaan riidellä yksikseni.
 
Jättää vaatteet lattialle ja hermostuu ku kerään ne pyykkiin, eihän ne likaiset ollu vaan siinä odottamassa taas käyttöä :headwall: Roskia ei saa aina roskakoriin vaan jättää esim. tyhjät maitopurkit tiskipöydälle.

On kuitenkin omatoiminen siivooja, laittaa tiskejä ja imuroi. Että en kuitenkaan valita :D
 
ärrrrrimurrrrri
tilanneäly puuttuu. Ärsyttää AINA pyytää erikseen tekemään jotain kotihommaa. Luulisi jo menneen 12v aikana kaaliin, että esim ne tiskit eivät itsekseen tiskaannut ja siirry kaappiin. Eikä pyykki. yms.
 
unni
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:
Alkuperäinen kirjoittaja unni:
Mua ärsyttää kanssa sotkuisuus!! Ja ettei tavaroita voi laittaa omalle paikalleen. Siis miksi ei voi?? Aamulla esmes ottaa vessan kaapista dödön ja kulkee keittiöön samalla laittaen sitä kainaloonsa, ja jättää sen vaikka kahvinkeittimen viereen..!! Tapahtuu useasti viikossa vieläpä! Urpo :D Tekee siis näin hyvin monelle muullekin tavaralle että jättää ihan mihin sattuu, eikä viesti mene perille ettei niin tehä. ARRRRRGH!!!
Joo, tämä kans!
Mikä IHME tajuttomuus siinä voi olla, ettei voi laittaa sitä tavaraa takaisin siihen, mistä se on otettukin..
Ja minä se vasta urpo olenkin kun vien ne sitten ite takaisin kun ei aina jaksas nalkuttaa.. xD Tulee välillä kosahettua näinkin pienestä mutta hitto että nään punasta kun tavarat lojuu miten sattuu!! :D
 
vieras
Pahin on se, että jättää kaikki hommat kesken! Tekee ne melkein vamiiksi, mutta sitten into lopahtaa eikä viitti tehdä loppuun asti!

Kaks muuta ärsyttävää on: tuo sama että jättää vaatteita, kirjoja, yms lojumaan kun "kohta mä sen siitä kuitenkin otan" ja sitä kohtaa ei tule kuitenkaan... ja se että jos huomaa ettei hänen mielipide olekaan ehkä paras tai ainoa oikea niin puhetyyli muuttuu halveksivaksi ja toista vähätteleväksi, se loukkaa mua :(
 
nii
Monil tuntuu olevan toi tavaroiden jättely jne, meillä se on se kuka kerää mun tavaroita, tai niitä vähäisii mitä on jääny. Minuu ei haittaa jos jotain siellä tääl..
 
Miksi ne kaappien ovet täytyy jättää aina auki kun sieltä kaapista otetaan jotain tai sinne laitetaan jotain? Yritä itse kävellä aamulla keittiössä sinun jälkeesi kun se on kuin esterata.
Ja kyllä kulta, sinulla on vaikka kuinka paljon vaatteita kaapissasi jos vain joskus katsoisit sinne ja lakkaisit käyttämästä aina samoja paitoja.
Ja ei kulta, minä en tiedä missä ne tietyt shortsit ovat sillä tapanasi on tyhjentää jalkapallovarustekassisi mitä ihmeellisimpiin paikkoihin ja oletat minun tietävän mikä niistä 5 paidasta ja 4 shortsista olisi pitänyt pestä?
Voisitko rakas ostaa erinvärisiä sukkia kun aina mustia joissa hieman erinlainen resori, tai järjestelisitkö ne itse pareihin.
Kun kirjoitan sinulle kauppalistaan 5 asiaa, tuot niistä vain yhden ja vähintään kassillisen muuta rompetta mikä ei todellakaan ollut listalla. Mitä ruokaa aion tehdä tuosta popcornikoneesta? Oisit nyt sitten edes niitä poppareita ostanut.
Kyllä, pistin ne housut pesuun. En tiennyt niiden olevan puhtaat kun ne lojui tuossa kasassa missä oli likaisia vaatteita.
Kun pyydän sinua hakemaan saunapuita tarkoitan että haluaisin päästä saunaan jo tänä iltana, joten sulkisitko sen futisforumin hetkeksi?
 
Apua
Negatiivisuus ja pessimistisyys. Mikään ei ikinä voi onnistua ja jos onnistuukin, se jollain tavalla pilaa jonkun muun asian. Jokaisesta kivasta asiasta pitää mahdollisimman nopeasti keksiä vähintään kolme huonoa puolta.

- Veli lupas että voitais lainata niitten moottoripyörää joskus viikoks, mentäs vähän koeajolle vähän pidemälle?
- No kiva sitten jossain sateella ajella. Vakuutuskin on ihan törkeen hintanen. Eikä meillä oo mitään paikkaa missä sitä vois säilyttää niin ettei pöllitä.

Joo just. Joka viikkohan sataa, viikon vakuutukset onkin ihan älyttömät ja kummastipa tossa pihassa säilyy pari autoo, peräkärry ja muuta sälää.
 

Yhteistyössä