1 http://www.netanttila.com/images/xlarge/7845209.jpg
papan mamma 27.10.2007 #6 Ykkönen on mun makuun paaaaaaljon enemmän kuin kakkonen Muoks. Niitä tulikin lisää. Mutta ykkönen parhaimman näköinen silti. Merkkejä en katsellut.
Ykkönen on mun makuun paaaaaaljon enemmän kuin kakkonen Muoks. Niitä tulikin lisää. Mutta ykkönen parhaimman näköinen silti. Merkkejä en katsellut.
Raidallinen tiikeri 27.10.2007 #7 Parhaimman näköinen mistä? Yhen haalarin näin. Vai meniks mul nyt jotain ohi? :ashamed:
Raidallinen tiikeri 27.10.2007 #8 Ai,ok mul ei näkyny ku toi eka linkki Eka oli parhaimman näkönen.. Oli toi tokaki kyl aika kiva.
Sirkkeli 27.10.2007 #22 Nyt pistit pahan, en kerta kaikkiaan osaa sanoa...oon kattonut monta kertaa nuo kuvat, mut ei... en osaa sanoa näteintä. Onneks ei tarvii ostaa muksulle, jäis raukka ilman haalaria...
Nyt pistit pahan, en kerta kaikkiaan osaa sanoa...oon kattonut monta kertaa nuo kuvat, mut ei... en osaa sanoa näteintä. Onneks ei tarvii ostaa muksulle, jäis raukka ilman haalaria...
nytkypylly 27.10.2007 #25 Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04: Pakko sanoa että ensimmäinen, mitä sitten minusta kertookin... Click to expand... ai oliks tää joku luonnetesti
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04: Pakko sanoa että ensimmäinen, mitä sitten minusta kertookin... Click to expand... ai oliks tää joku luonnetesti