Niinpä olikin, kiitos paljonD-tipat. Anna ehdottomasti D3:a ei D2.
Olikos muuten noi Deetipat lopetettu? Ja Jekovit on sitä D2-vitamiinia.Jekovit ja Deetipat. Meillä ei käyny muut kun Deetipat. Muista tuli vatsanväänteitä.
Aijaa.. Mä oon siinä käsityksessä, että D3 on teholtaan parempi. Täytyypä tutkia asiaa tarkemmin.D2 ja D3 vitamiinien eroilla ei ole merkitystä. D2 on kasviperäinen ja D3 eläinperäinen. Molemmat imeytyvät ja tomivat yhtä hyvin.
On niillä eroja: ihminen on eläin eikä kasvi, joten itsekin auringonvalossa valmistaa tuota D3:ta. Eli D3 pystyy käyttämään paremmin hyväkseen Lisäksi tuo D2 jopa haitallista joidenkin lähteiden mukaan...D2 ja D3 vitamiinien eroilla ei ole merkitystä. D2 on kasviperäinen ja D3 eläinperäinen. Molemmat imeytyvät ja tomivat yhtä hyvin.
No niinpäs onkin. Tämä pitäisi minun tietää... olen ollut huono työntekijäUusien suositustenkin mukaan D-vitamiinivalmisteena suositellaan ensisijaisesti D3 -muotoa. En oikein ymmärrä, miksi neuvolat silti antavat kakkosta.
D-vitamiinisuositukset muuttuvat - Suomi.fi
Bioteekin TehoD-tipat, ovat TÄYSIN LISÄAINEETTOMIA! Muissa on pirtua!Neuvolasta saatiin taas Devitol mutta eikös ollut joku parempikin olemassa?
Jotkut vegaanit käyttävät D2:ta periaatteellisista syistä....Juu, eihän sillä D2:lla mitään vahinkoa lapselle saa tehtyä, onneksi
Totta. Ja ymmärrän sen kyllä.Jotkut vegaanit käyttävät D2:ta periaatteellisista syistä....
höp,höp tietenkin tuo eläinperäinen on parempiD2 ja D3 vitamiinien eroilla ei ole merkitystä. D2 on kasviperäinen ja D3 eläinperäinen. Molemmat imeytyvät ja tomivat yhtä hyvin.
Höp, Höp eipä olekkaan.höp,höp tietenkin tuo eläinperäinen on parempi