Mikä paikka..aarnijotain..?

Ollaan lähdössä Puuhamaahan ja meille yks tuttu vinkkas jostain kivasta satumetsästä joka ois lähistöllä, vaan kun ei hän muistanu nimeä. Eikä itseasiassa kyllä tienny paikkakuntaakaan.

KVG ei oo nyt auttanu asiaa, satumetsät ja aarnimetsät googlattu eikä löydy ei sit millään. Oisko jollain pätevämpää tietoa ja ehkä jopa kokemusta, mikä paikka kyseessä vai lieneekö olemassakaan..

Kiitän ja kumarran etukäteen jos jotain informationia löytyy...

Tuuli
Juuri tänään olin Aarniwalkean satupihassa tai -metsässä. Oli ihan kiva paikka. Kaksivuotias painoi pää kolmantena jalkana ja itse istuskelin auringossa. Suhteellisen pieni alue, joten uskalsin antaa pojan porhaltaa itsekseen. Ja sijaitsee Riihimäellä vanhan helsingin tien varressa.

Tuuli
Helposti menee tuon ikäisten lasten kanssa kolmesta viiteen tuntiakin. Mainitsen vielä, että paikkaan kannattaa ottaa omat eväät. Hyvä grillipaikka löytyy. Kioski on, mutta se ei myy kuin kahvia, jäätelöä ym. Ja pankkikortti EI käy, joten käteistä on hyvä olla mukana. Itse tykkäsin paikasta ja aion vierailla siellä myös toiste tämän kesän aikana. Tietenkään kaikki jutut eivät ole yhtä loistokkaita, kuin Puuhamaassa, mutta mulle pääasia oli, että lapsilla oli kivaa ja tekemistä riitti.

Meistä ois kiva viettää päivä vähän rennommin ilman jonotusta ja muuta mekkalaa, toi kuulostais loistavalta vaihtoehdolta. Ton pienemmän lapsen kanssa saattaa olla aika rankka päivä edessä siellä Puuhamaassa, jos sitten seuraava päivä menis vähän rennommissa merkeissä. Kiitos neuvoista, käteistä harvoin kannan mukana joten hyvä että osaa varautua, samoin eväät voi olla kova sana jos siellä vaikka sitten muutaman tunnikin viihtyis..

Yhteistyössä