Mikä on teidän suurin haaveenne

Minun suurin haaveeni olisi lähteä pois kokonaan kotoa, jos koskaan
ei tarvitsisi tehdä töitä ja rahaa olisi tarpeeksi. En siis ottaisi miestä tai
lasta mukaan. Kuullostaa varmaan monista kauhealta, mutta en ole koskaan elämässäni saanut olla oma itseni tai saanut tehdä mitä haluan.
Ei tarvitsisi miettiä katsoako jalkapallon em-kilpailua tai olumpialaisia tai muutakaan hemmetin urheilua.
Ei tarvitsisi miettiä mitään lapsen uhmaiän tai muutenkaan tuomia ongelmia.
Lapset kun on tehty keski-iällä.
Onko ketään kukaan vihaa itseään lapsiaan ja miestään niin paljon, että voisi ne jättää heti, kun lottovoitto tulisi.
Tässä yksi. Lapsen ottaisin mukaan ja palkkaisin hoitajan.

Näin vanha äiti unelmoi! Mutta arki on jotain ihan muuta...........

miten sinä nyt noin ajattelet????? elämähän kulkee aina omia layujaan joskus paremmin joskus huonommin. Kanntaa kuitenkin uskoa ja luotaa siihen parempaan aikaan.
minun oma haaveeni on se että pysymme terveinä koko perhe, saisimme velat pois ja voisin joskus vielä jäädä vuorotteluvapaalle. ja se oma ja koko perheen haave olisi asuntoauto.

hyvää kesää! :)

Mun suurin haaveeni on aika maallinen.
Eli mun haaveeni on saada jostain 500 000? rahaa.
Sillä mä maksaisin velat pois ja laittaisin pihan kuntoon ja hankkisin kaiken mitä tartiisin ku voisin ajaa miehen ulos täältä :kieh:

haaveilen kesäisestä uintiretkestä järvenrannalle joka on sen verran syrjässä että saan olla aika rauhassa..lapset ja mieskin voi olla mukana mutta ne voi olla hetken tunnin pari jossain kalalla ja oon aivan yksikseni. haaveilen myös siitä että teen pitkän pyörälenkin ystäväni kanssa ja juttelemme ym. haaveilen pitkistä syys illoista ja koko perhe olisi yhdessä...

Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
Mun suurin haaveeni on aika maallinen.
Eli mun haaveeni on saada jostain 500 000? rahaa.
Sillä mä maksaisin velat pois ja laittaisin pihan kuntoon ja hankkisin kaiken mitä tartiisin ku voisin ajaa miehen ulos täältä :kieh:
No, rahaa en sit saanu.Mut ukon sain pois....No, maksaa kai se noita laskuna niinku tähänki asti.Muuten ollan kusessa :attn:

Ei minulla oikeastaan suuria haaveita ole. Elämä on kolhinut sen verran paljon (raskas ero, lapsen kuolema, oma vakava sairaus... + läheisten sairaudet). Kun vaan saisi elellä tavallista arkea ilman uusia, suuria vastoinkäymisiä. Siinäpä minun haaveeni.

Mie kanssa Elämänlangan lailla haaveilen ihan vaan tavallisesta ja turvallisesta arjesta. Kuulostaa aika tylsältä noin "ääneen sanottuna", mutta niin se on....
:ashamed:

Mutta jos joku juttu on "pakko" keksiä, niin sitten mie haaveilen New Yorkin matkasta! =)

ainahan sitä kaikenlaista, vaikka lottovoitto ja sitten matkustus Galapagos saarille tai ainakin Uuteen seelantiin tai Peruun. Mutta oikeasti kai sitä toivoo vain että pääsee joskus terveenä ja elossa eläkepäiviään viettämään jolloin aikaa tuollaisella matkailullekin kai olisi. kun sitä ei koskaan kukaan huomisesta tiedä, sen on viimeinen vuosi opettanut kun on tästä elämästä poistunut läheisiä lähes omanikäisiä ihmisiä äkillisen sairaskohtauksen vuoksi tai sitten elämä on mennyt muuten vaan heillä uusiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja aim:
Voisimme joskus ostaa mieheni kanssa asunnon ulkomailta
onko haaveellasi joku kohdemaa? joskus syksyn sateilla ja pimeydessä tulee ajateltua että joskus eläkepäivillä voisi jossakin etelän lämmössä olla, Espanja ja Florida ei välttämättä, en tiedä miksi olen heittänyt ajatuksen karibian saarista mieleeni joskus. Eli siis todellinen haave jonka toteutuminen vaatii aika paljon kaikenlaista

aim
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
onko haaveellasi joku kohdemaa? joskus syksyn sateilla ja pimeydessä tulee ajateltua että joskus eläkepäivillä voisi jossakin etelän lämmössä olla, Espanja ja Florida ei välttämättä, en tiedä miksi olen heittänyt ajatuksen karibian saarista mieleeni joskus. Eli siis todellinen haave jonka toteutuminen vaatii aika paljon kaikenlaista
Haaveiltu tosiaan etelän lämmöstä. Espanja on ollut mielessä. Eläkepäivillä viettäisimme talvet siellä ja kesät suomessa.

Yhteistyössä