ei minusta kyllä tuo...Alkuperäinen kirjoittaja kk:suudellllaaaaaan ?
oiskohan se tämä kun ei nimi ainakaan niin tutulta kuulosta =) käyn kuunteleenAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Taivas on tumma ja tahmee?
"Enkä väsy katsomaan/ kun linnut lentää matalaa..." (kertsiä)
Niin ja alkaa, että "Sanoit että sun elämä/se on takkuja, tahroja täynnä..."
Kerrohan, oliko. Tuo on mun tietääkseni uusin sinkkulohkaisu siltä edelliseltä levyltä, ei siis mikään uusi biisi todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:oiskohan se tämä kun ei nimi ainakaan niin tutulta kuulosta =) käyn kuunteleenAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Taivas on tumma ja tahmee?
"Enkä väsy katsomaan/ kun linnut lentää matalaa..." (kertsiä)
Niin ja alkaa, että "Sanoit että sun elämä/se on takkuja, tahroja täynnä..."
ahaa,ok. en niin ole perehtynyt tuohon tähkään...mutta radiossa "uusi" kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Kerrohan, oliko. Tuo on mun tietääkseni uusin sinkkulohkaisu siltä edelliseltä levyltä, ei siis mikään uusi biisi todellakaan.
Ollos hööli vaanAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ahaa,ok. en niin ole perehtynyt tuohon tähkään...mutta radiossa "uusi" kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Kerrohan, oliko. Tuo on mun tietääkseni uusin sinkkulohkaisu siltä edelliseltä levyltä, ei siis mikään uusi biisi todellakaan.
ja oli se,kiitoksia avusta =)
"Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus - se on ansaittava." (Ja mitäs muutakaan tällainen kommentointi on.)Alkuperäinen kirjoittaja pussihukka:Paska.